پاسخ محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم شیشلیک به سؤال تند مخاطب

به گزارش استدیو مرینا، در نشست رسانه ای فیلم شیشلیک در برج میلاد، رضا عطاران، پژمان جمشیدی، امیر مهدی ژوله، ژاله صامتی و ... حضور داشتند، اما مهدویان با تماس تصویری در جریان گفتگو ها قرارگرفت.

پاسخ محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم شیشلیک به سؤال تند مخاطب

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

خبرنگاران| در دومین روز از جشنواره فیلم فجر، فیلم شیشلیک به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سانس دوم به نمایش گذاشته شد. این فیلم تجربه ای تازه برای مهدویان در ژانر کمدی محسوب می شود.

کنار هم قرار دریافت نام محمدحسین مهدویان با امیرمهدی ژوله و بازیگرانی، چون رضا عطاران و پژمان جمشیدی یک اتفاق دور از ذهن است که پیش از آن تصورش هم برای اهل سینما و نقد قابل تصور نبود.

در نشست رسانه ای این فیلم در برج میلاد، رضا عطاران، پژمان جمشیدی، امیر مهدی ژوله، ژاله صامتی و ... حضور داشتند، اما مهدویان با تماس تصویری در نشست خبری شرکت کرد.

به گزارش خبرنگاران؛ در جریان گفتگوها و پرسش و پاسخ از مهدویان، خبرنگاری از او پرسید آیا قبول دارید که یک شیشلیک خور حرفه ای هستید؟ گاهی شیشلیک سپاه و نهادهای انقلابی نظام را می خورید و گاهی شیشلیک جریان روشنفکری را؟ آیا این فیلم شروع سرانجام سفارشی سازی مهدویان است؟

مهدویان در پاسخ خاطرنشان کرد: به هر حال برخی حرف ها برای خود بازار دارد من به تک تک فیلم هایم علاقه دارم، فیلم های مهمی بوده اند هر کدام در سینما دیده شده اند از هرکدام از فیلم هایم انرژی می گیریم یاد گرفته ام این اظهار نظر ها تلاش مذبوحانه برای کشاندن ترمز من و دریافت انرژی من است، اما من ناراحت نمی شوم.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

پاسخ مهدویان به خبرنگاران

در ادامه محمدرضا مقدسیان مجری نشست رسانه ای، پرسش یکی از خبرنگاران را توهین دانست و آن را قرائت نکرد. این اتفاق با گلایه شدید خبرنگار یادشده روبرو شد.

منبع: فرادید
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1431

به "پاسخ محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم شیشلیک به سؤال تند مخاطب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم شیشلیک به سؤال تند مخاطب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید