گلچین متن زیبا برای تسلیت درگذشت عزیزان

به گزارش استدیو مرینا، متن زیبا برای تسلیت نوعی پیغام عرض تسلیت است که در آن از کلمات ادیبانه و زیبا برای نوشتن پیغام تسلیت استفاده شده است. این متن برای تسلیت گفتن به همکار، دوست صمیمی، آشنایان و... ارسال می گردد که یکی از نزدیکانشان را از دست داده اند.

گلچین متن زیبا برای تسلیت درگذشت عزیزان

وقتی سوگ و مصیبت برای آشنایان، دوستان و همکاران پیش می آید، به دنبال متن زیبا برای ارسال پیغام تسلیت هستیم. متن های زیبا برای تسلیت که در مطلب حاضر مشاهده می کنید، برای پیغام عرض تسلیت شامل متن تسلیت دوست صمیمی، پیغام تسلیت برادر و خواهر، پیغام تسلیت عمو، پیغام تسلیت به اقوام نزدیک و دور و... قابل استفاده هستند.

گلچین متن زیبا برای تسلیت

دوست و برادر عزیز تقدیر الهی این چنین بود که با مرگ پدر / مادر / همسر / ...، اندوهی را بر جان شما بنشاند، از خداوند عظیم می خواهیم با این اندوه دوچندان صبری دوچندان نیز به شما و خانواده گرامیتان عنایت فرماید و روح آن مرحوم را در جوار رحمت بی کران خود پذیرا باشد آمین.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

واقعه تأسف بار درگذشت پدر / مادر عظیموارتان قلب همه دوستان و همکاران شما را به درد آورد. بدیهی است که غم از دست دادن پدر / مادر سنگین است و صد افسوس که آدمی قدر داشته هایش را پس از فقدان آنها درمی یابد. تنها آرزوی ما در این شرایط از خداوند منان، آرامش و شادی روح آن عظیموار به ملکوت رفته است. خداوند به شما و مادر / پدر گرامی و کلیه خانواده وابسته صبر عطا فرماید. ما را در غم خود شریک بدانید.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

خبر درگذشت ... موجب تأثر خاطر همه آشنایان و علاقه مندان آن فرهیخته گرانقدر شد. هجران چنین شخصیت ارزنده ای که عمر پر برکت خود را صرف خدمت صادقانه به کشور کرد، بسی گران و جانکاه است. اکنون وظیفه ما است که از آن همه درس و تجربه، بهره بگیریم و آن را در جهت تعالی و پیشرفت سرزمین مان به کار گیریم. اینجانب ضایعه درگذشت آن فقید سعید را به خانواده سوگوار ایشان و جامعه علمی کشور تعزیت و تسلیت عرض می نمایم و علو درجات و آرامش روح آن مرحوم مغفور را از خداوند مهربان درخواست دارم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

واژه ها به کمک ذهن نمی آید آنگاه که حجم اندوه راه نفس را می بندد و راهی نیست جز گریستن و گریستن و گریستن. ... عزیزم، مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم تسلیت گفته برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی کران الهی را آرزو داریم، امید که روح پدر / مادر مهربان، آسوده از همه رنج های بی شمار دنیا، در حریم امن الهی آرام گیرد. تسلیت و همدری صمیمانه همه همکاران و دوستان خود را بپذیرید.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

... گرامی، چنان شخصیت والا و عزیزی دارید که نشان از تربیت در کنار پدر و مادری فرهیخته دارد و وقتی خبر وداع مادرتان / پدرتان را با این دنیای خاکی و بی انصاف شنیدم جز آه حسرت نخوردم و تأسف از فقدان ایشان برای شما کلامم شد و آزوی آرامشی وصف ناشدنی برای ایشان در کنار پروردگار را دارم و برای شما و سایر اعضای خانواده تان صبری که تنها در کلام می آید.

جز تن به قضا دادن هیچ چاره ای نداشته ایم که این رسم تلخ روزگار هست و خواهد بود. وجود روحانی ایشان در خانه تان جاودان باد.

متن زیبا و شاعرانه برای تسلیت

من مانده ام مهجور از او بیچاره و رنجور از او

گویی که نیشی دور از او در استخوانم می رود

گفتم به نیرنگ و فسون پنهان کنم ریش درون

پنهان نمی ماند که خون بر آستانم می رود

پدر / مادر همواره تکیه گاه است و دل آدم قرص است به پشتیبانی پدر / مادر و ما چقدر غافل و گاهی ناسپاس هستیم که پاس پدر / مادر را نگه نداشته و چه جفاها که در حقش نمی کنیم. اما حکایت ارتباط شما با پدر / مادر از جنس و لون دیگری بود و شما به دنبال کسب رضای پدر / مادر بودید و چه نیکو بود اهتمام و دغدغه پرداختن به پدر / مادر. بی شک از هر دست که بدهی ار آن دست خواهی گرفت. ضمن آمرزش برای روح مرحوم پدر / مادر صبوریی را برای شما و خانواده محترمتان خواستارم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

شاید آن روز که سهراب نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد

خبری از دل پر درد گل یاس نداشت

باید این طور نوشت

هر گلی هم باشی

چه شقایق

چه گل پیچک و یاس

زندگی اجباریست...

زندگی در گرو خاطره هاست

خاطره در گرو فاصله هاست

فاصله تلخ ترین خاطره هاست

دوست گرامی

فقط از خداوند می خواهم صبری به شما عطا کند تا توان تحمل این درد عظیم را داشته باشی. روح پدر / مادر عظیموارتان شاد و یادش گرامی باد.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

خبر کوتاه بود و بسیار تکان دهنده، مرغ روح پدر / مادر مهربان از پی چندین سال رنجوری به سوی بی سو پرواز نمود و بازماندگان را در غمی جانکاه از جدایی تنها گذاشت. پدر / مادر که ملهم از هاتف کوی عشق بود عزم سوی دوست نمود و فرزند را در فراغ خود که سنگ صبور مشکلاتش بود تنها گذاشت و این رسم روزگار است و از بدعهدی ایام که تا پسری / دختری می رسد خود پدری / مادری می رود. امروز دختری / پسری به سوگ پدر / مادر نشسته و با یادآوری عطر خاطره های بجا مانده از یاد پدر / مادر غمناک و دلگیر است. ما نیز دلگیر از این رسم و همراه با دوست و همکار خود سوگوار بوده و از خدای عظیم طلب آمرزش برای روح مرحوم ... / مرحومه ... نموده و صبوریی زیاد برای بازماندگان مرحوم / مرحومه خصوصاً فرزند برومند ایشان جناب آقای ... / سرکار خانم ... خواستاریم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

مادر / پدر با تو، باران بهاری ام را سرانجامی نیست و بی تو، پرنده ای آشیان گم نموده در جاده های پاییزم. تو که هستی؟ پنجره، با بال هایی گگردده از آفتاب، باغچه را مرور می نماید؛ آجر به آجر، ساخته می شوم؛ وقتی پناه دست های امن ات، موسیقی مهربان عشق را به ترنم می طلبد. بی تو، بن بستی می شوم در هزار توی رنج های خویش. بی تو، شکوه دنیا، ویرانه ای است مسکوت و بی هیاهو.جناب آقای ... / سرکارخانم ...

مصیبت وارده را به شما تسلیت عرض نموده و برای پدر / مادر عظیموارتان از خداوند منان علو درجات و برای شما و خانواده گرامی صبر خواهانم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی سرانجام را می سراید. درگذشت پدر / مادر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل خواهانم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

می دانم تحمل داغی که بر دلت نشسته بی نهایت سخت است... می دانم چه دردی ست که صبح چشمانت باز گردد و آرزو کنی که کاش فقط کابوس بود اما، او تنها به آغوش خداوند بازگشت که بالاترین آرامش روح آدمیست، اگرچه اندوه عظیمی بر قلب ما سنگینی می نماید. از خداوند می خواهیم او را در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد و ما را برای دیدن جای خالی آن عزیز صبور سازد.

متن زیبا و کوتاه برای تسلیت

آگاه شدیم پدر / مادر / همسر / ... جنابعالی رحلت نمودند. اینجانب به نمایندگی از ... این غم عظیم و ضایعه جبران ناپذیر را به شما و خانواده معزای ایشان تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای آن مرحوم / مرحومه، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

درگذشت شادروان ... را به شما به شما خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای شما صبر مسئلت می نماییم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت ... را تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت دوست برای ایشان آرامش ابدی و برای بازماندگان صبری جمیل آرزومندیم.

از طرف…

〰*〰*〰*〰*〰*〰

با قلبی آکنده از اندوه در گذشت ... را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نماییم.

از طرف…

〰*〰*〰*〰*〰*〰

از صمیم قلب به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نمایم و از خداوند طلب صبر می کنم. روانشان شاد و جایگاهشان روشنایی بی سرانجام باد.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

دوست خوبم ... جان

همه می نویسند و تو می خوانی، ولی هیچ کس نمی داند این درد در سکوتی طاقت فرسا ذره ذره روحت را می خراشد. پس بیا به احترامِ بهاری که پاییز شد، عشقی که پژمرد و واژه پدر / مادر که زین پس بر لب هایت می خشکد؛ اشک را مرهم کنیم بر داغ دلت. مرا هم در سکوتت شریک کن. به امید اینکه لب هایت همواره بخندد.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

... عزیز

می گویند محبت دختر/ پسر و پدر / مادر از جنس دیگری است و اگر چنین هست، اندوه جدایی پدر / مادر و دختر / پسر نیز باید از جنس دیگری باشد اندوهی سخت و جانکاه و غمی ماندگار که تنها مرهم آن بردباری و امید به شادی روح درگذشته و رحمت پروردگار است... همدردی صمیمی مرا پذیرا باشید.

در سرانجام امیدواریم مجموعه متن زیبا برای تسلیت برای شما مفید فایده بوده باشد. در صورت تمایل به وسیله ارسال نظر بنویسید کدام پیغام را انتخاب کردید و دلیل انتخابتان چه بود.

گروه سرگرمی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1415

به "گلچین متن زیبا برای تسلیت درگذشت عزیزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلچین متن زیبا برای تسلیت درگذشت عزیزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید