یارانه چه کسانی 80 هزار تومان اضافه می گردد؟

به گزارش استدیو مرینا، معاون وزیر کار، از افزایش مبلغ یارانه در استفاده از کالابرگ برای سایر دهک ها اطلاع داد و گفت: در آینده نیز با توجه به سیاست های عدالت بخش دولت مردمی مبلغ اعتباری کالابرگ افزایش می یابد.

یارانه چه کسانی 80 هزار تومان اضافه می گردد؟

به گزارش ایرنا، علیرضا عسگریان در یک برنامه تلویزیونی با اشاره افزایش 20 درصدی افزایش یارانه دهک های اول تا سوم با استفاده از طرح کالابرگ اضافه کرد: مرحله تازه این طرح از 13 خرداد شروع شده و همه مشمولین طرح می توانند به صورت اختیاری از کالابرگ الکترونیکی استفاده نمایند.

وی بیان داشت: کارت تازهی برای کالابرگ الکترونیکی صادر نمی گردد، همه کارت های بانکی به نام سرپرست خانوار در طرح کالابرگ الکترونیکی قابل استفاده است.

عسگریان با اشاره به اینکه 80 هزار تومان مبلغ یارانه برای دهک های اول تا سوم اضافه شده است، گفت: شرط استفاده از افزایش اعتبار کالابرگ، خرید بیش از 70 درصد از یارانه معادل 320 هزار تومان به ازای هر نفر است.

معاون رفاه و امور مالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید نمود: شیر کم چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات (ماست پرچرب پگاه)، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله 11 قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی است.

عسگریان مطرح نمود: 6 فروشگاه زنجیره ای بزرگ در این طرح مشارکت دارند و در شهر ها و روستا های کوچک نیز برای فروشندگان بارکدخوان نصب می گردد تا دسترسی مردم و امکان بهره مندی عمومی از کالابرگ الکترونیکی فراهم گردد.

به گفته وی، در این طرح قیمت پایه کالا های اساسی مدنظر است و نشان تجاری خاصی مدنظر نیست.

عسگریان، از افزایش مبلغ یارانه در استفاده از کالابرگ برای سایر دهک ها اطلاع داد و گفت: در آینده نیز با توجه به سیاست های عدالت بخش دولت مردمی مبلغ اعتباری کالابرگ افزایش می یابد.

وی اعلام کرد: همه خانوار های مشمول دریافت یارانه می توانند با نصب اپلیکیشن شما یا شماره گیری #1463*500* از به جای مانده اعتبار خود آگاه شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 خرداد 1402 بروزرسانی: 14 خرداد 1402 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2210

به "یارانه چه کسانی 80 هزار تومان اضافه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه چه کسانی 80 هزار تومان اضافه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید