یک نفوذی در میان طرفداران رئال!

به گزارش استدیو مرینا، اسطوره باشگاه بارسلونا از جایگاه طرفداران مادرید شاهد ملاقات روز گذشته ال کلاسیکو بود.

یک نفوذی در میان طرفداران رئال!

شب گذشته در چارچوب رقابت های لالیگا، رئال مادرید در ملاقات حساس ال کلاسیکو مقابل بارسلونا به رجحان 3 بر یک رسید تا به صدر جدول با اقتدار بازگردد.

دنی آلوز که شب گذشته برای تماشا ال کلاسیکو خودش را به مادرید رسانده بود، جایی در جایگاه بارسلونا پیدا نکرد و مجبور شد در جایگاه طرفداران رئال مادرید و در کنار طرفداران تیم حریف، نظاره گر بازی باشد.

حضور اسطوره بارسلونا در کنار طرفداران رئال مادرید به سوژه نشریات بدل شد و خودِ این بازیکن نیز نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

دنی آلوز در صفحه اینستاگرام خود به طنز نوشت که به عنوان نفوذی در میان طرفداران رئال حاضر شده است. او نوشت: شما همواره باید چیز هایی را تجربه کنید که در گذشته تجربه نکردید. من میان طرفداران رئال بودم، ولی توانستم به مانند یک قهرمان رفتار کنم. متاسفانه این نتیجه، نتیجه دلخواه برای طرفداران کاتالان نبود، ولی شما وقتی عاشق یک تیم هستید، نتیجه بد باعث نمی گردد علاقه و عشقتان نسبت به آن کم گردد یا تغییری کند.

ستاره برزیلی 9 سال در بارسلونا در 2 نوبت بازی کرد و توانست به یکی از برترین مدافعان راست تاریخ فوتبال نام گیرد. او با 43 جام، پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال نیز محسوب می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2111

به "یک نفوذی در میان طرفداران رئال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نفوذی در میان طرفداران رئال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید