186 تک آهنگ نو مجوز گرفتند

به گزارش استدیو مرینا، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: این دفتر مجوز 186 تک آهنگ را در آبان 1401 صادر نموده که از این تعداد، 158 اثر در ژانر موسیقی پاپ بوده است.

186 تک آهنگ نو مجوز گرفتند

به گزارش خبرنگاران، آمار مجوزهای صادره دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آبان 1401 اعلام شد که براساس این آمار، مجوز یکصد و 86 تک آهنگ، 25 آلبوم موسیقی، هفت نماهنگ و پنج کتاب صوتی صادر شده است.

در میان تک آهنگ های مجوز گرفته، یکصد و 58 اثر در ژانر موسیقی پاپ، 13 اثر در ژانر موسیقی ردیف دستگاهی، 9 اثر در ژانر موسیقی تلفیقی، سه اثر در ژانر موسیقی نواحی، 2 اثر در ژانر موسیقی کلاسیک و یک اثر در ژانر موسیقی الکترونیک فراوری شده اند.

  • کدام هنرمندان ایرانی به جام جهانی رفتند؟ا
  • عتراف خواننده مشهور به یک کلاهبرداری!

در بخش آلبوم ها نیز مجوز 14 آلبوم موسیقی ردیف دستگاهی، چهار آلبوم موسیقی پاپ، سه آلبوم موسیقی کلاسیک، 2 آلبوم موسیقی نواحی و 2 آلبوم موسیقی تلفیقی در آبان ماه صادر شده است.

در بخش نماهنگ ها، یک نماهنگ در گونه ردیف دستگاهی، چهار نماهنگ در گونه موسیقی پاپ و گونه موسیقی نواحی و موسیقی تلفیقی هر کدام یک نماهنگ داشته اند. در آبان سال جاری تائیدیه 378 قطعه شعر صادر شده است.

برای این آثار فقط مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آنها در اختیار مالک اثر است.

براساس این گزارش، در این بازه زمانی برای هفت استودیوی صدابرداری و مرکز فراوری و تکثیر آثار صوتی و تصویری، مجوز یا تمدید اعتبار نیز صادر شده است.

بعلاوه پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وسیله انجمن موسیقی ایران و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از 23 تا 27 آبان در گرگان برگزار گردید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آذر 1401 بروزرسانی: 9 آذر 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2127

به "186 تک آهنگ نو مجوز گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "186 تک آهنگ نو مجوز گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید