3 مورد کرونایی باعث قرنطینه یک شهر در چین شدند

به گزارش استدیو مرینا، مقامات چین به علت مشاهده چندین مورد کرونایی در یک شهر دیگر مجبور به اتخاذ تدابیر سرسختانه و صدور دستور منع تردد برای شهروندان خود شد.

3 مورد کرونایی باعث قرنطینه یک شهر در چین شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، پس از شناسایی 3 مورد کرونایی امروز (سه شنبه) بیش از یک میلیون نفر در مرکز چین قرنطینه شدند.

پکن سیاست تحمل صفر را در قبال ویروس کرونا اتخاذ نموده و تدابیر کنترلی در مرزهای ورودی به این کشور تشدید شده است. با اینحال مشاهده شیوع دوباره کرونا در این کشور باوجود تدابیر سرسختانه کنترلی باعبث افزایش نقدها از دولت چین آن هم در آستانه بازیهای المپیک پکن شده است.

یوژو، شهری با جمعیت تقریبی 1.17 میلیون نفر در استان هنان، از دوشنبه شب به شهفرایندان خود دستور داد که برای جلوگیری از شیوع کرونا از منازل خود خارج نشوند.

طبق بیانیه منتشر شده از سوی دولت مردم در منطقه ها مرکزی نباید از منازل خود خارج شوند. مقامات شهر بعلاوه اعلام نموده اند که فعالیت تاکسی ها و اتوبوس ها را در این شهر متوقف نموده و فروشگاه های بزرگ، موزه ها و اماکن توریستی نیز موقتا قادر به خدمت رسانی به مردم نیستند.

چین امروز (سه شنبه) 175 مورد کرونایی نو را تایید نموده که 5 مورد از آنها مربوط به استان هنان و 8 مورد دیگر نیز مربوط به خوشه های دیگری است که مرتبط به کارخانه لباس در شهر نینگبو، واقع در شرق چین بوده است.

هرچند تعداد ابتلا در چین در مقایسه با نقاط دیگر به شدت پایین به نظر می رسد اما در هفته های گذشته فرایند ابتلا شدت گرفته و باتوجه به بی سابقه بودن سرعت افزایش ابتلا، همین موضوع باعث نگرانی شدید مقامات این کشور شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1955

به "3 مورد کرونایی باعث قرنطینه یک شهر در چین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 مورد کرونایی باعث قرنطینه یک شهر در چین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید