3 مکان لوکس برای ماجراجویی های گردشگری(بخش اول)

به گزارش استدیو مرینا، اگر هوس سفر در سر دارید و جیب تان پر از پول است تنها کاری که باید بکنید این است که مقاصد گردشگری پر هیجان و لوکس که اغلب قیمت های بالایی دارند را جستجو نموده و پا در راه بگذارید.

البته به یاد داشته باشید که حتما اطلاعات کافی را در خصوص مقصد گردشگری خود به دست آورید تا بتوانید با هزینه ای که در این سفر صرف می کنید، حداقل از تمامی لذت های سفر بهره مند شده و نهایت استفاده را از روزهایی که در سفر سپری خواهید کرد، بکنید. در این مطلب هشت مقصد گردشگری پر هیجان و البته مجلل را در اقصی نقاط دنیا برای تان توصیف خواهیم کرد.پس با خبرنگاران همراه باشید.

3 مکان لوکس برای ماجراجویی های گردشگری(بخش اول)
  • هلی هایکینگ | آلاسکا

بالا رفتن از کوهستان به صورت سوار بر هلیکوپتر قطعا تجربه بسیار هیجان انگیری خواهد بود. البته زمانی که به یخچال های طبیعی می رسید ماجراجویی تازه شروع می گردد. تصور کنید با امکاناتی کامل و آموزش هایی از قبل فرا گرفته شده سوار هلیکوپتر شوید و بر روی یخچال های طبیعی پیاده شوید. حالا برنامه بعدی چیست؟ بله، وارد غارهای یخی می شوید و به ماجراجویی می پردازید. این یکی از برترین روش ها برای درک و لمس طبیعت بکر و وحشی آلاسکا می باشد.

شرکت Alpine Air Alaska این امکان را به شما می دهد تا در چندین یخچال طبیعی سیاحت کنید و از زیبایی هایش لذت ببرید. قیمت این فعالیت از 1250$ به ازای هر نفر شروع می گردد.

  • زندگی به سبک آسپن | کلورادو

شهر آسپن یکی از مقاصد گردشگری مهم در فصل تابستان می باشد. این شهر با اینکه جمعیت اندکی دارد اما هتل ها و خانه های لوکس و گرانقیمت زیادی را در خود جای داده است.

از این مکان های لوکس و زیبا می توان به Castle Rim اشاره نمود. این مکان با 750 متر مربع مساحت می تواند برترین گزینه برای اقامت در این شهر باشد. امکانات داخل این هتل بسیار لوکس و چشم نواز است. چشم انداز روبروی شما ارتفاعات زیبای کوهستانی خواهد بود و همزمان آرامش حسی سرشار از انرژی به شما هدیه می دهد.

این بنا دارای 6 اتاق همراه با بالکنی اختصاصی بوده که جکوزی مناسبی در آن قرار گرفته است. سالن غذاخوری، باشگاه و استخر از دیگر امکانات این مکان می باشند. قیمت هر شب اقامت در این مکان از 18 تا 25 هزار دلار می باشد.

  • تماشای آسمان شب | هاوایی

جزیره هاوایی با طبیعت و سواحل زیبایی که دارد مقصد بسیاری از گردشگران دنیا محسوب می گردد. اما حالا کمی پا را فراتر بگذاریم. شب است و همه جا تاریک و آرام شده است. سوار بر هلیکوپتر به ساحل می رسید و بعد سوار بر یک قایق لوکس تفریحی، با سرعت ملایمی از ساحل دور می شوید.

کمی بعد قایق روی آب ها ثابت مانده و سرتان را به آسمان می برید. بله، شگفت زده خواهید شد. آسمان شب شما را در آغوش می کشد و با خود به کهکشان ها می برد. شما می توانید از آسمان شب جزیره لذت برده و شام تان را نیز در همان لحظه میل کنید. هزینه این سفر 20 هزار دلار برای هر نفر است.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1976

به "3 مکان لوکس برای ماجراجویی های گردشگری(بخش اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 مکان لوکس برای ماجراجویی های گردشگری(بخش اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید