اجتماع بزرگ هیئات مذهبی در میدان ابوذر

به گزارش استدیو مرینا، عزاداران دارالشهدای تهران همچون سال های گذشته در روز عاشورا گردهم می آیند.

اجتماع بزرگ هیئات مذهبی در میدان ابوذر

در این گردهمایی بزرگ که قرار است در میدان ابوذر برگزار گردد، هیئت های مذهبی منطقه17 شرکت خواهند کرد و ظهر عاشورا در کنار یکدیگر به عزاداری خواهند پرداخت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه17 در این باره گفت: اجتماع بزرگ هیئات مذهبی در روز عاشورای حسینی به سنتی بین عزاداران تبدیل شده و هزاران نفر در میدان ابوذر حضور پیدا می نمایند. همچنین در این روز آستان مقدس امامزاده حسن(ع) نیز پذیرایی خیل عظیم عزاداران حسینی خواهد بود تا ضمن اقامه نماز ظهر عاشورا، به عزاداری بپردازند.

بابک حقیقی راد درباره برنامه های دیگر شهرداری منطقه17 در این ایام گفت: برنامه های آموزش محور از قبیل کارگاه های آموزشی، سخنرانی، برپایی مراسم تعزیه و کارگاه قصه های عاشورایی همراه با ارسال پیامک با مضامین کوتاه از پیامهای عاشورایی به شهروندان در کنار تجمع هیئات مذهبی، برپایی مراسم عزاداری و زیارت عاشورا، تجلیل از آزادگان، ایثارگران و جانبازان، یادواره های شهدا، برپایی ایستگاه های صلواتی، شب شعر عاشورایی و برپایی نمایشگاه های عکس مفهومی با موضوع قیام عاشورا برای ترویج فرهنگ عاشورا، از اقدام هایی است که در این منطقه انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 332

به "اجتماع بزرگ هیئات مذهبی در میدان ابوذر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجتماع بزرگ هیئات مذهبی در میدان ابوذر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید