ارتقای کیفیت مراکز کوثر با حمایت برندهای مطرح کشور

به گزارش خبرنگاران، فاطمه راکعی در مراسم افتتاح سیزدهمین نماشگاه زنان و فراوری ملی با بیان اینکه توانستیم این نمایشگاه را با حمایت شهردار تهران و معاونت اجتماعی و فرهنگی برگزار کنیم، اظهار کرد: علی رغم همه مشکلاتی که در ساختار و ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار وجود داشت، خوشبختانه معاونت توانمندسازی در حوزه اداره کل امور بانوان تعریف شد‪.‬

ارتقای کیفیت مراکز کوثر با حمایت برندهای مطرح کشور

وی افزود: اگرچه این معاونت به نسبت گذشته به دلیل چابک سازی فشرده گردیده اما کارها موازی نیست و با تجمیع هم می توان کارها را به صورت بهتر انجام داد‪.‬

مشاور شهردار و مدیرکل اموربانوان شهرداری تهران گفت: امروز ظرفیت شهر هوشمند برای خدمات دهی بسیار زیاد است به همین منظور نیز در شهریورماه با هدف استقبال از بازگشایی مدارس پوشاک و نوشت افزار را در اختیار شهروندان قرار می دهیم‪.‬

راکعی افزود: در هفته های پایانی اسفندماه نیز برای پیشواز عید، محصولاتی از سوی برندهای مختلف را با کیفیت خوب در اختیار شهروندان قرار دادیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران دو هدف حمایت از کالای ایرانی و افزایش فراوری ملی را تعقیب می نماید، اظهار کرد: به دنبال آن هستیم که با افزایش فراوری بتوانیم محصولات را با بهترین کیفیت و کم ترین قیمت به شهروندان ارائه دهیم‪.‬

به گفته مشاور شهردار تهران در امور بانوان در این نمایشگاه غرفه داران توانمند و هوشمند به خوبی درخشیدند و توانستند به سطح برندهایی که فراوریشان به کشورهای دیگر صادر می شوند، نائل شوند.

راکعی با بیان اینکه امروزه مراکز کوثر با حمایت برندهای خوب کشور به سطح خوبی دست یافته اند، تاکید نمود: انجمن پوشاک ایران به صورت رسمی با دست دوزی پوشاک سنتی و همچنین دوخت ظریف توانسته در بین کشورهای اسلامی هواداران زیادی پیدا کنند‪.‬

وی افزود: سعی کردیم با ارتباط با استان های دیگر این فراوریات را افزایش دهیم و بدون تردید فراوری را در سطح ملی به همه کشورها صادر خواهیم کرد‪.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ارتقای کیفیت مراکز کوثر با حمایت برندهای مطرح کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با ارتقای کیفیت مراکز کوثر با حمایت برندهای مطرح کشور

نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید