اعلام ممنوعیت ورود شهروندان ایرانی به روسیه

به گزارش استدیو مرینا، عصر سفر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، برای جلوگیری از گسترش هرچه بیشتر کرونا، ممنوعیت ورود شهروندان ایرانی به روسیه انجام گرفت.

اعلام ممنوعیت ورود شهروندان ایرانی به روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

جریان چیست؟

در این بخشنامه که با امضای میخاییل میشوستین، نخست وزیر روسیه در پایگاه اینترنتی دولت روسیه منتشر شده، آمد: به منظور تامین امنیت کشور، دفاع از سلامتی مردم و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در فدراسیون روسیه، سازمان امنیت فدرال روسیه از بامداد روز هفتم مارس 2020 بطور موقت ورود اتباع خارجی یا افراد بدون تابعیت از ایران به روسیه به منظور آموزش، کار و نیز گردشگری و ترانزیت را متوقف می نماید. این ممنوعیت شامل اتباع کشورهای عضو اتحادیه مالی اوراسیا، خدمه کشتی ها و اعضای هیات های رسمی و افراد دارای مدرک اقامت روسیه نمی گردد. سازمان هواپیمایی روسیه در مدت یک شبانه روز ایروفلوت و سایر شرکت های هواپیمایی روسیه را از ممنوعیت انتقال اتباع خارجی و افراد بدون تابعیت از جمهوری اسلامی ایران به منظور ترانزیت از خاک روسیه آگاه می نماید. وزارت کشور روسیه و سازمان های تابعه آن پذیرش مدارک، تنظیم و صدور دعوت نامه برای سفر به روسیه برای اهداف شخصی و آموزش و اشتغال بکار برای اتباع خارجی و افراد دارای بدون تابعیت از ایران و صدور مجوز کار برای اتباع خارجی از این کشور را متوقف می نماید. وزارت خارجه روسیه بطور موقت پذیرش مدارک و صدور ویزا کاری، آموزشی و گردشگری به اتباع خارجی و افراد بدون تابعیت که در ایران قرار دارند را در بخش کنسولی سفارت روسیه در تهران متوقف می نماید. وزارت خارجه روسیه همچنین موظف شده است این تدابیر را به ایران اعلام نموده و تصریح کند که این تدابیر موجه هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 794

به "اعلام ممنوعیت ورود شهروندان ایرانی به روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام ممنوعیت ورود شهروندان ایرانی به روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید