تور فرانسه: انگاپت: حضور رزنده، برترین اتفاق برای تیم ملی فرانسه بود

به گزارش استدیو مرینا، ستاره والیبال فرانسه گفت: ما با وجودی که بعد از المپیک، واقعاً خسته بودیم ولی مشتاقانه انتظار آغاز تمرینات با رزنده را می کشیدیم.

تور فرانسه: انگاپت: حضور رزنده، برترین اتفاق برای تیم ملی فرانسه بود

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال فرانسه پس از قهرمانی در المپیک 2020 توکیو، دوران تازهی را با برناردو رزنده، سرمربی سرشناس برزیلی، تجربه می نماید. نخستین تورنمنت رزنده با فرانسه، مسابقات قهرمانی مردان اروپاست.

اروین انگاپت، ستاره تیم ملی والیبال فرانسه در خصوص حضور برناردو رزنده به نام سرمربی تازه خروس ها گفت: من و برونو (فرزند برناردو رزنده و کاپیتان تیم ملی برزیل) دوستان نزدیکی هستیم. وقتی برناردو برای تماشا برونو به شهر مودنا در ایتالیا آمده بود، فرصت مناسبی پیش آمد تا با برناردو صحبت کنم و همدیگر را بهتر بشناسیم.

ستاره تیم ملی والیبال فرانسه ادامه داد: من اطلاعات کمی از او به نام سرمربی داشتم ولی می دانستم که او یک اسطوره در دنیا والیبال است. برناردینیو بعد از 10 سالی که با لورن تیلی کار نموده بودیم، برترین گزینه برای تیم ملی فرانسه بود.

انگاپت توضیح داد: ما برای آغاز تمرینات بلافاصله پس از المپیک توکیو، احتیاج به یک نام عظیم و یک مربی کاریزماتیک داشتیم که روش پیروز شدن را بلد باشد. هدف ما آماده کردن تیم برای المپیک 2024 پاریس است. رزنده می داند که میزبانی المپیک یعنی چه. او در خانه، قهرمان المپیک 2016 شده است. حضور او در تیم ملی فرانسه، برترین اتفاق برای ما بود. ما با وجودی که بعد از المپیک، واقعاً خسته بودیم ولی مشتاقانه انتظار آغاز تمرینات با رزنده را می کشیدیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1755

به "تور فرانسه: انگاپت: حضور رزنده، برترین اتفاق برای تیم ملی فرانسه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: انگاپت: حضور رزنده، برترین اتفاق برای تیم ملی فرانسه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید