برگزاری دوره آموزشی مهارت های ارتباط با توریست در چهارمحال و بختیاری

به گزارش استدیو مرینا، سرپرست معاونت جهانگردی و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری گفت: دوره آموزشی مهارت های ارتباط با جهانگرد و فنون سخنوری در تور برگزار گردید.

برگزاری دوره آموزشی مهارت های ارتباط با توریست در چهارمحال و بختیاری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، فرجام سمیعی امروز یکشنبه یکم تیر 1399 در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی تأکید کرد: در این کارگاه آموزشی، مهارت های ارتباط با توریست و فنون سخنوری در تور به مدت شش ساعت آموزش داده شد.

او اضافه کرد: این کارگاه آموزشی با هدف افزایش مهارت های ارتباط با توریست داخلی و خارجی برای دست اندرکاران صنعت توریستی از جمله راهنمایان تور، هتل داران و دفاتر خدمات مسافرتی در دو بخش برگزار شده است.

سرپرست معاونت توریستی و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری توضیح داد: در بخش نخست این کارگاه آموزشی، راه های ارتباط با توریست، شناخت فرهنگ های مختلف و تعامل با آن ها مورد آنالیز نهاده شد.

او اضافه کرد: در بخش دوم به تکنیک های لازم برای سخنوری در تورهای توریستی و ارائه توضیحات از سوی راهنمایان توریستی اشاره شد.

در این کارگاه آموزشی 45 نفر از راهنمایان توریستی و فعالان اقامتگاه های بوم گردی چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1055

به "برگزاری دوره آموزشی مهارت های ارتباط با توریست در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزشی مهارت های ارتباط با توریست در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید