بلیت سفرهای نوروز 98 استان سمنان اینترنتی پیش فروش می شوند

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران، احسان منصور کیایی بعدازظهر دوشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه در اداره کل راه داری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان، اعلام کرد: به دلیل آنکه مردم فرصت کافی برای برنامه ریزی دقیق سفر نوروزی داشته باشند پیش فروش اینترنتی بلیت های این ایام از اول اسفندماه امسال در استان آغازشده است.

بلیت سفرهای نوروز 98 استان سمنان اینترنتی پیش فروش می شوند

وی بابیان اینکه پیش فروش بلیت ها تا یک شنبه دوازدهم اسفند در محل پایانه های عمومی مسافر و همچنین دفاتر فروش در سطح شهر به صورت اینترنتی و حضوری خواهد بود، اضافه نمود: دو سایت https://safar724.com، www.payaneh.ir در این رابطه به مردم خدمت رسانی می نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان بابیان اینکه مردم بلیت ها به مقاصد مختلف در همه جای کشور را می توانند تهیه نمایند، اعلام کرد: این اقدام برای ارتقای کیفیت ارائه خدمات به هموطنان انجام می گردد.

منصورکیایی گفت: با همکاری گسترده کارکنان این اداره کل کنترل های محسوس و نامحسوس بر نحوه سرویس دهی به مسافران به منظور ارایه خدمات مناسب انجام خواهد شد.

وی همچنین گفت: علاوه بر این تمامی هموطنان می توانند نقدها، پیشنهادات و شکایات احتمالی خود را به وسیله تلفن گویا، صندوق های نقدها و پیشنهادات، سامانه پیغام کوتاه 3000143 و سامانه 141 با این اداره کل در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 143

به "بلیت سفرهای نوروز 98 استان سمنان اینترنتی پیش فروش می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت سفرهای نوروز 98 استان سمنان اینترنتی پیش فروش می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید