در پی بروز مسئله ای در سرویس Edge DNS شرکت آکامای، هزاران سایت و سرویس محبوب و پربازدید آفلاین شدند!

به گزارش استدیو مرینا، اگر از عصر امروز -پنج شنبه- سایت محبوب خود را نمی توانید باز کنید و مرتب در حال تغییر آی پی (!) هستید و در کمال شگفتی نتیجه نمی گیرید، باید بگویم که این یک مشکل جهانی جهانی است و به خاطر مشکل DNS به وجود آماده است.

در پی بروز مسئله ای در سرویس Edge DNS شرکت آکامای، هزاران سایت و سرویس محبوب و پربازدید آفلاین شدند!

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

آکامای یک ارائه دهنده محبوب و پرطرفدار خدمات DNS است و فعلا سرویس Edge DNS آن، دچار یک مشکل نامشخص تا لحظه نوشتن این پست شده است.

فعلا آکامای گفته که مشغول کار روی این قضیه است. فعلا سایت های بسیار مشهوری مانند شبکه پلی استیشن، خطوط هوایی انگلیس، بانک HSBC و هم FedEx ، Airbnb، LastPass جزو سایت های و سرویس دچار مشکل هستند.

به بیانیه آکامای که یک ساعت پیش منتشر شده، توجه کنید:

البته این نخستین بار نیست که چنین مشکل گسترده DNS ای ایجاد شده، سال پیش هم به صورت مشابهی Cloudflare مشکل دار شده بود. ماه نوامبر هم سرویس ابری آمازون مشکل پیدا نموده و حتی نمی توانست حین رخداد؛ صفحه استاتوس خودش را به روز کند!

منبع: یک پزشک
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1709

به "در پی بروز مسئله ای در سرویس Edge DNS شرکت آکامای، هزاران سایت و سرویس محبوب و پربازدید آفلاین شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پی بروز مسئله ای در سرویس Edge DNS شرکت آکامای، هزاران سایت و سرویس محبوب و پربازدید آفلاین شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید