بگوویچ: باشگاه مرا نخواهد، جشن خداحافظی برگزار می کنیم!

به گزارش استدیو مرینا، سرمربی سابق تیم گل گهر سیرجان گفت: اگر با باشگاه تفاهم پیدا نکنیم حتما جشن خداحافظی برگزار خواهیم کرد.

بگوویچ: باشگاه مرا نخواهد، جشن خداحافظی برگزار می کنیم!

به گزارش ، وینکو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از شکست برابر استقلال در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران با حضور در نشست خبری پس از مسابقه در جمع خبرنگاران گفت: حرفی برای گفتن نیست زیرا حق ما باخت برابر استقلال نبود. وقتی بازی یک بر یک بود و یک فرصت صد در صد گل را از دست دادیم. یک اشتباه بزرگ از دروازه بان ما استقلال را به گل دوم رساند و بعد از آن فرصت برای تساوی داشتیم اما نتیجه نهایی این شد.

وی ادامه داد: از نحوه بازی تیم خود راضی هستم. دو روز قبل از بازی فرصت داشتیم و بازیکنان آنچه می خواستیم را اجرا کردند. بازیکنان ما کوشش زیادی کردند اما برای برد کافی نبود. معمولا درباره داوری صحبت نمی کنم. اگر صحنه رخ داده روی بایرامی پنالتی نبود، باید یک ضربه ایستگاهی برای ما می گرفتند اما داور خطا نگرفت اما فوتبال است و باید رو به جلو حرکت کنیم. مطمئن هستم که تیم من در آینده لیگ نتایج خوبی را کسب خواهد نمود.

سرمربی گل گهر سیرجان در پاسخ به اینکه آیا زمان استعفا فرا رسیده است، گفت: چرا این سوال را مطرح می کنید؟ اگر باشگاه به من اعتقاد دارد که ادامه می دهم و اگر نه، جدا می شویم. خیلی جالب است که رسانه های سیرجان این سوال را مطرح می نمایند. آن ها به کار ما در سیرجان احترام نمی گذارنند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که انتظار می رفت تیم شما کوشش بیشتری برای گلزنی داشته باشد اما استقلال حملات بیشتری داشت، اضافه کرد: برنامه ما این بود که از ضد حملات استفاده کنیم و استقلال را جلو بکشیم و چند فرصت ایجاد کردیم. در 10 دقیقه آخر ریسکی بازی کردیم اما کافی نبود.

او در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای بیرون رفتن از بحران دارید، گفت: من به این موضوع مطمئن هستم و سال گذشته نیز در چند مسابقه نتیجه نگرفتیم اما باشگاه اعتماد کرد و توانستیم با اختلاف به لیگ برتر صعود کنیم.

هر مربی در فوتبال جهان باید آمادگی این کار را داشته باشد و اگر باشگاه به من اعتماد نداشته باشد، خاتمه جهان نیست. من یک مربی حرفه ای هستم و اگر باشگاه به این نتیجه برسد که من نمی توانم به تیم یاری کنم، یک جشن گودبای پارتی خواهم گرفت. تحت هر شرایطی با باشگاه دوست خواهم بود. فقط کسانی که کنار ما بودند، می دانند تا چه اندازه برای لیگ فزونی شدن زحمت کشیدیم. هر اتفاقی رخ بدهد، دوستی ما ادامه دارد و هر یاریی انجام می دهم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 416

به "بگوویچ: باشگاه مرا نخواهد، جشن خداحافظی برگزار می کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بگوویچ: باشگاه مرا نخواهد، جشن خداحافظی برگزار می کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید