بی پولی کمیته ملی پارالمپیک کمانداران معلول را خانه نشین کرد!

به گزارش استدیو مرینا، رییس انجمن تیروکمان معلولان با اشاره به تعطیلی اردوی کمانداران به خاطر بی پولی کمیته ملی پارالمپیک گفت: بعد از بلاتکلیفی کمانداران معلول به خاطر نداشتن فضای تمرینی، بی پولی کمیته ملی پارالمپیک نیز کمانداران را خانه نشین کرد.

بی پولی کمیته ملی پارالمپیک کمانداران معلول را خانه نشین کرد!

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

مجید کهتری در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه کرد: بعد از بازیهای پارالمپیک ریو اردوهای کمانداران معلول به خاطر نداشتن فضای تمرینی مناسب با تعطیلی روبرو شد و مجبور بودیم برای برپایی اردوها مرتب مستاجر جاهای مختلف شویم. البته هنوز این مساله به قوت خود باقی است و معلولان کماندار هنوز از فضای تمرینی که در اختیار فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک باشد، برخوردار نیستند و همچنان برای برگزاری اردوها باید مستاجر ارگانهای مختلف باشیم.

وی گفت: در حال حاضر بعد از بلاتکلیفی کمانداران معلول به خاطر نداشتن فضای تمرینی، متاسفانه بی پولی کمیته ملی پارالمپیک و عدم پرداخت به موقع بودجه سبب شده تا از دی ماه اردوی تیم ملی تیروکمان معلولان با تعطیلی روبرو گردد. البته از برنامه های پیش بینی شده عقب نیستیم و از 12 مرحله اردویی که کمیته ملی پارالمپیک برای آماده سازی تیم برای حضور در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در نظر گرفته است، 2 مرحله اردو برگزار شده و برای برپایی سومین اردو منتظر شرایط کمیته از نظر بودجه هستیم. امیدوارم مشکل کمیته پارالمپیک هر چه سریعتر از نظر اعتباری مرتفع گردد تا کمانداران معلول از حالت بلاتکلیفی خارج شوند.

رییس انجمن تیروکمان معلولان اعلام نمود: واقعا حیف است تیمی که در آسیا، دنیا و پارالمپیک مطرح است هم از فضای اختصاصی برخوردار نباشد و هم اینکه به خاطر بی پولی کمیته ملی پارالمپیک اردوهای آن با تعطیلی روبرو گردد. بعد از استقلال کمیته ملی پارالمپیک از المپیک ما انتظار شرایط بهتری برای ورزشکاران معلول داشتیم.

وی همچنین از لغو اعزام تیم ملی تیروکمان معلولان به مسابقات بین المللی فزاغ امارات اطلاع داد و گفت: قرار بود تیم برای شرکت در این تورنمنت اسفند راهی امارات گردد، اما به خاطر مسائل اعتباری و فراهم نشدن اسپانسر برای تامین هزینه ها، امکان اعزام کمانداران به این تورنمنت را نداریم.

کهتری در سرانجام در مورد شرایط زهرا نعمتی و امکان حضورش در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا اندونزی اظهارکرد: نعمتی در حال حاضر تمرینات بدنسازی و تکنیکی خود را در کیش پیگیری می نماید و یکی از منظم ترین ورزشکاران ماست. البته این که بخواهد همانند بازیهای المپیک و پارالمپیک در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی نیز حضور پیدا کند بستگی به شرایط جسمانی و میزان آمادگی این ورزشکار دارد. اگر این حضور آسیبی به او وارد نکند و بتواند با آمادگی خوبی در بازیهای پاراآسیایی نیز شرکت کند، از نظر ما مسئله ای ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 689

به "بی پولی کمیته ملی پارالمپیک کمانداران معلول را خانه نشین کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی پولی کمیته ملی پارالمپیک کمانداران معلول را خانه نشین کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید