تخصیص اعتبار برای ایمن سازی تفرجگاه های خوزستان

به گزارش استدیو مرینا، استاندار خوزستان گفت: در مورد تفرجگاهها و توسعه صنعت گردشگری و شناگاههای استان و ایمنسازی آنها اعتباری اختصاص دادیم و ان شاء الله برای شهرهای شوشتر، دزفول و چند شهر دیگر درنظر گرفته خواهد شد تا بتوانیم از فضای توریستی و تفرجگاه ها استفاده کنیم و در عین حال کمترین خطر را برای این مکانها داشته باشیم.

تخصیص اعتبار برای ایمن سازی تفرجگاه های خوزستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست شورای اجتماعی استان گفت: سرمایه های اجتماعی همدلی، همبستگی و مشارکت های اجتماعی رمز بقا و تقویت هر جامعه ای است و مواردی چون مساحت، جمعیت و حتی منابع خدادادی در وهله بعدی قرار دارند.

استاندار خوزستان اضافه کرد: رویکرد ما در استان بر تقویت و انسجام اجتماعی ست و از این بابت تعداد سازمان های مردم نهاد در طول سه سال گذشته بیش از 2/5 برابر شده است و این به معنی احترام به افکار عمومی و مشارکت آنها در مسائل اجتماعی استان است.

شریعتی یادآور شد: نقش سمن ها در سیل سال جاری خوزستان بر کسی پوشیده نیست و بیش از 100 تشکل در این زمینه فعال بودند و به ما یاری کردند تا بتوانیم بر مسائل سیل فائق آییم و این بحران را بهتر مدیریت کنیم و این موارد مبتنی بر سیاست گذاری ای است که در شورای اجتماعی و فرهنگی استان می گردد.

استاندار خوزستان گفت: در مورد تفرجگاه ها و افزایش صنعت توریسم و شناگاه های استان و ایمن سازی آن ها اعتباری اختصاص دادیم و انشاالله برای شهرهای شوشتر، دزفول و چند شهر دیگر در نظر گرفته خواهد شد تا بتوانیم از فضای توریستی و تفرجگاه ها استفاده کنیم و در عین حال کمترین خطر را برای این مکان ها داشته باشیم.

شریعتی گفت: تقویت آموزش و پرورش و ادامه جهت یاری به آموزش و پرورش با توجه به نتایج خیلی خوبی هم که سال جاری در کنکور کسب کردیم در دستور کار ما است و مواردی چون یاری به بازماندگان از تحصیل، بورس تحصیلی، پیش دبستانی و کلاس های کنکور تداوم خواهد داشت و اعتبارات لازم را پیش بینی می کنیم تا بتوانیم از این طریق هم به توسعه استان و هم به انسجام و همدلی اجتماعی و اعتماد بین ملت و دولت یاری نموده و آن را افزایش دهیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 314

به "تخصیص اعتبار برای ایمن سازی تفرجگاه های خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص اعتبار برای ایمن سازی تفرجگاه های خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید