کوشش انگلیس برای از بین بردن موانع تجارت دیجیتال

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، انگلیس امیدوار است با از بین بردن چالش هایی که در برابر شرکت های این کشور برای توسعه تجارت دیجیتال وجود دارد به صاحبان کسب و کارهای فناورانه یاری کند تا خدمات خود را صادر نمایند.

کوشش انگلیس برای از بین بردن موانع تجارت دیجیتال

آن ماری ترولیان، وزیر بازرگانی انگلیس که تازه به این سمت منصوب شده، تصریح نموده همه ما به تجارت دیجیتال وابسته هستیم، با این وجود صاحبان کسب و کارهای مختلف در انگلیس برای پیشبرد تجارت مذکور در کشورهای دیگر که رویکردی حمایتی در داخل دارند با موانعی روبرو هستند.

وی که در نشست مجازی هفته فناوری لندن شرکت نموده بود، اضافه نمود: من می خواهم انگلیس بر این موانع غلبه کند و فرصت های تازه و هیجان انگیزی برای صاحبان مشاغل و مشتریان خلق کند تا ما شاهد بهبود بهره وری، مشاغل و رشد باشیم.

وزیر بازرگانی انگلیس بعلاوه از کوشش های خود برای شکل دادن به سیاست دیجیتال بین المللی اطلاع داد و گفت: این سیاست مبتنی بر همکاری بر مبنای عقد قراردادهای تجارت آزاد خواهد بود. افزایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان، دفاع از مالکیت معنوی و توسعه سیستم های تجارت دیجیتالی مانند قرارداد الکترونیکی هم از جمله برنامه هایی است که ترولیان ارائه داد.

کسب و کارهای دیجیتال در سال 2019 حدود 150.6 میلیارد پوند به اقتصاد انگلستان یاری نموده و 4.6 درصد از نیروی کار ملی این کشور را به کار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1766

به "کوشش انگلیس برای از بین بردن موانع تجارت دیجیتال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش انگلیس برای از بین بردن موانع تجارت دیجیتال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید