توافقنامه همکاری آموزشی بین دانشگاه جیرفت و دانشگاه میلان ایتالیا امضاء شد

به گزارش استدیو مرینا، رئیس دانشگاه جیرفت گفت: دانشگاه جیرفت در راستای برقراری ارتباط و بهره مندی از تجارب و ظرفیت دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی با دانشگاه میلان ایتالیا توافقنامه امضاء کرد.

توافقنامه همکاری آموزشی بین دانشگاه جیرفت و دانشگاه میلان ایتالیا امضاء شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از جیرفت، ناصر برومند عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه جیرفت در ایران و دانشگاه میلان در ایتالیا در راستای انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی طی نشست ها و رایزنی های مشترک توافقنامه و قرارداد همکاری صورت گرفت.

وی توضیح داد: نمایندگان دانشگاه میلان از ظرفیت های دانشگاه جیرفت بازدید کردند و طی دعوت رسمی دانشگاه میلان در شهریورماه امسال چند تن از مدیران، هیات علمی و هیات رئیسه دانشگاه از توانمندی های این دانشگاه بازدید و سپس توافقنامه همکاری متقابل پژوهشی و آموزشی بین دو دانشگاه به امضاء رسید.

برومند با بیان اینکه یکی از ظرفیت های مهم دانشگاه جیرفت هیات علمی جوان و با انگیزه است خاطر نشان کرد: در این توافقنامه بر تبادل دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی برای دوره های آموزشی و پژوهشی و تبادل استاد تاکید شد.

وی بیان نمود: یکی دیگر از بند های توافق نامه مربوط به استفاده دو طرف از تسهیلات و خدمات رفاهی و آموزشی برای یکدیگر است که اعضای هیئت علمی و یا دانشجویانی که برای تحصیل و یا تحقیق در هر دو دانشگاه حضور می یابند بتوانند از این تسهیلات استفاده نمایند.

برومند با بیان اینکه دانشگاه جیرفت یک دانشگاه نوپاست توضیح داد: در راستا این توافقنامه مقرر شد هر دو دانشگاه در راه اندازی رشته های دکتری به صورت مشترک به یکدیگر یاری نمایند.

برومند ادامه داد: انجام طرح های پژوهشی بین المللی مشترک، برگزاری کنفرانس ها، سمینارها و کارگاه های آموزشی و پژوهشی مشترک و همکاری در پرداخت هزینه فعالیت های مشترک از دیگر بندهای مهم این توافقنامه است.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 618

به "توافقنامه همکاری آموزشی بین دانشگاه جیرفت و دانشگاه میلان ایتالیا امضاء شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافقنامه همکاری آموزشی بین دانشگاه جیرفت و دانشگاه میلان ایتالیا امضاء شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید