تکذیب افزایش قیمت بنزین

به گزارش استدیو مرینا، علی نژاد توضیح داد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در پی فرهنگ سازی استفاده از کارت های سوخت شخصی است و مردم هم اطمینان داشته باشند که به مقدار مورد احتیاج، سهمیه و اعتبار در درون کارت های هوشمند سوختشان موجود است.

تکذیب افزایش قیمت بنزین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تأکید کرد که نه دولت و نه مجلس هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درباره آخرین حدس ها برای افزایش قیمت بنزین گفت: افزایش قیمت بنزین باید در لایحه بودجه 1402 مطرح گردد که این اتفاق نیفتاده است و بر همین اساس، نه دولت و نه مجلس، اصلاً برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند و تا کنون هم هیچ مصوبه ای و ابلاغیه ای و قانونی در این ارتباط صادر نشده است.

نژاد علی اعلام کرد: اصلاً صحبتی هم در ارتباط با افزایش قیمت بنزین مطرح نبوده و من تعجب می کنم که این مباحث، چطور در فضای مجازی برای تشویش اذهان عمومی توسعه پیدا می نماید؟

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تأکید بر اینکه اگر موضوع افزایش قیمت بنزین مطرح باشد حتماً با مردم در میان گذاشته خواهد شد، توضیح داد: ما معتقد به اطلاع رسانی شفاف به مردم هستیم.

نژاد علی از مردم خواست، مصرف بنزین را به صورت ویژه، مدیریت نمایند تا استفاده بی رویه سوخت در کشور کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به الزام قانون بودجه 1402 برای استفاده از کارت های سوخت شخصی تأکید کرد: از مردم می خواهیم فقط با کارت های سوخت شخصی خودشان، برای سوختگیری اقدام نمایند.

علی نژاد توضیح داد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در پی فرهنگ سازی استفاده از کارت های سوخت شخصی است و مردم هم اطمینان داشته باشند که به اندازه مورد احتیاج، سهمیه و اعتبار در درون کارت های هوشمند سوختشان موجود است.

وی اضافه نمود: مردم در صورت مشاهده تخلف در جایگاه ها با شماره 09627 تماس بگیرند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 فروردین 1402 بروزرسانی: 23 فروردین 1402 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2188

به "تکذیب افزایش قیمت بنزین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب افزایش قیمت بنزین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید