جزئیات برنامه های استیج اینوتکس 2019 اعلام شد

به گزارش استدیو مرینا، مسئول استیج هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری جزئیات برنامه های پیش بینی شده در استیج اینوتکس 2019 را تشریح کرد.

جزئیات برنامه های استیج اینوتکس 2019 اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، رضا غیابی مسئول استیج هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس با اشاره به برنامه های سال جاری استیج در نمایشگاه، شرح داد: بر اساس تحقیق مفصلی که با حضور فعالان استارتاپی و دبیرخانه اینوتکس انجام شد، چالش های اکوسیستم امروز استارتاپی کشور به دست آمد و پس از آن بود که پی بردیم چه کسانی باید به استیج بیایند.

وی با بیان اینکه استیج یکی از نقاط قوت نمایشگاه نوآوری و فناوری است و سال جاری نیز به صورت پررنگی در خدمت اهداف این رویداد خواهد بود، اضافه نمود: این اساس مهم ترین بخش های استیج اینوتکس 2019 عبارتست از: طرح از چالش ها و فرصت های اکوسیستم فناوری خاورمیانه، توسعه فضای نوآورانه کشور، مدیریت منابع انسانی در استارتاپ ها، تعامل با تیم های مختلف به صورت دورکاری، آنالیز تکنولوژی های نوآورانه مثل هوش مصنوعی و بلاک چین، داستان های پیروزیت و شکست، پنل صادرات، سرمایه گذاری های داخلی و خارجی با نمونه های اجرا شده، چالش های برندینگ و تبلیغات، روابط عمومی. استیج، در عین حال مسابقه اینوتکس پیچ که رقابت سالانه بین تیم های استارتاپی است و در آن ایده های نوآورانه رقابت می نمایند و یک برنده از بین آنها انتخاب می گردد، را پوشش می دهد.

وی با ذکر اینکه بیش از 60 سخنران در استیج اینوتکس سخنرانی خواهند کرد، ادامه داد: در این برنامه مدیران عامل شرکت های پیروز استارتاپی مثل شرکت های بامیلو، علی بابا، اسنپ و کافه بازار نیز حضور دارند و سخنرانی خواهند کرد، همچنین نمایندگان بین المللی از کشورهای مختلف مثل مالزی، ترکیه و هند هم در این رویداد سخنرانی خواهند کرد.

غیابی با ذکر اینکه افتتاحیه با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و معاونان و دبیر همایش در استیج اینوتکس برگزار خواهد شد، ادامه داد: استیج اینوتکس یک ابر رویداد است که بیش از 20 ساعت محتوای نوآورانه طی 4 روز شامل پنل، سخنرانی و مباحثه به مخاطبان عرضه می نماید.

وی با بیان اینکه از آنجایی که استارتاپ ها احتیاج به دانش سرمایه و شبکه دوستان و همراهان دارند، استیج سعی می نماید قسمت دانش نمایشگاه را پوشش بدهد، اعلام کرد: در این راستا هم از محتوای ترویجی استفاده نموده ایم تا مردم با بحث استارتاپی آشنایی پیدا نمایند و هم از محتوای تخصصی تا اکوسیستم استارتاپی را با واقعیت امروز ایران به طرز عمل گرایی آشنا کنیم.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 202

به "جزئیات برنامه های استیج اینوتکس 2019 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برنامه های استیج اینوتکس 2019 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید