حمله پیکه به بارسا: حالا کدام بازیکن باید برود!

به گزارش استدیو مرینا، بارسلونا در این فصل با چند بازیکن بزرگ مانند جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس خداحافظی کرد و پیکه هم در ماه ژانویه از این باشگاه جدا شده بود.

حمله پیکه به بارسا: حالا کدام بازیکن باید برود!

با وجود جدایی این بازیکنان و کاهش دستمزدهای پرداختی از سوی این باشگاه، آنها همچنان شرایط لازم برای به خدمت گرفتن بازیکنان بزرگ و خصوصا لیونل مسی را ندارند و این موضوع باعث شده که پیکه به شدت از آنها انتقاد کند.

این مدافع سابق بارسا در تبادل نظر با برنامه After Kings League گفت: من شادمان هستم که از بارسا جدا شدم چون توانستم به آنها فضای بیشتری در ارزیابی دستمزدها بدهم. اما به نظر می رسد که با این وجود هنوز مسائل مالی بسیاری وجود دارد.

سوال من این است که حالا کدام بازیکن باید از این باشگاه جدا گردد. آنها گفتند که ما (پیکه، آلبا و بوسکتس) به خاطر دستمزدهایی که دریافت می کنیم مسئول هستیم. حالا همه ما این باشگاه را ترک نموده ایم و آنها هنوز هم توانایی این که بازیکنی را به خدمت بگیرند ندارند.

بارسا در کوشش است تا شرایط را برای بازگشت مسی فراهم کند اما گفته می گردد که حتی با کنار زدن گزینه حضور در لیگ عربستان به وسیله مسی، باز هم این اینترمیامی است که شرایط بهتری را برای جذب این ستاره آرژانتینی دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 خرداد 1402 بروزرسانی: 20 خرداد 1402 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2212

به "حمله پیکه به بارسا: حالا کدام بازیکن باید برود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله پیکه به بارسا: حالا کدام بازیکن باید برود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید