خبرنگاران چشم بیلسا محمدی را گرفت؛ قیمت پیشنهادی لیدز لو رفت

به گزارش استدیو مرینا، تهران- خبرنگاران- براساس ادعای فوتبال اینسایدر، باشگاه لیدزیونایتد قصد دارد تا برای به خدمت دریافت میلاد محمدی به باشگاه خنت پیشنهاد بدهد.

خبرنگاران چشم بیلسا محمدی را گرفت؛ قیمت پیشنهادی لیدز لو رفت

محمدی 26 ساله، مدافعی ایرانی است که پیش تر برای تیم احمد گروژنی روسیه به میدان می رفت. او در ابتدای فصل جاری این تیم را به مقصد خنت ترک کرد و تا به امروز 24 بار برای این تیم بازی کرده و در مجموع رقابت ها یک گل نیز به ثمر رسانده است.

علاوه بر این، محمدی در ترکیب اصلی تیم بلژیکی در رقابت های لیگ اروپا قرار داشت و در جهت رسیدن این تیم به یک شانزدهم، در چهار بازی حضور پیدا کرد.

و حالا به نظر می رسد مارچلو بیلسا دفاع چپ ایرانی را به عنوان هدف تابستانی مدنظر قرار داده و گزارش فوتبال اینسایدر نیز مدعی است که جذب محمدی برای لیدز 6.3 میلیون پوند هزینه خواهد داشت.

لیدز پس از صعود به لیگ برتر جزیره هنوز هیچ قرارداد چشمگیری را ثبت نکرده است؛ شاگردان بیلسا به دوری 16 ساله خود از لیگ جزیره انتها دادند اما حالا تیم مرد آرژانتینی با سری افراشته به عنوان قهرمان چمپیونشیپ راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد.

از زمان قطعی شدن صعود لیدز، شایعاتی در خصوص جابجایی این تیم گوش به گوش شده و این در حالی است که نام ادینسون کاوانی همچنان در اطراف باشگاه به گوش می رسد.

لیدز برای حضور در لیگ جزیره گزینه های هجومی زیادی دارد و بنابراین تقویت خط دفاعی اولویت اصلی بیلسا خواهد بود؛ محمدی مدافعی قابل احترام و با توجه به اینکه تنها 26 سال دارد، همچنان سال های زیادی را پیش روی خود می بیند.

بی شک لیدز برای جذب این بازیکن بررسی های خود را با تیم استعدادیابی باشگاه انجام داده و اگر این تیم برای این محمدی اقدام کند، هواداران می توانند اطمینان حاصل کنند که وی خریدی سطح بالا برای تیم محبوبشان خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1107

به "خبرنگاران چشم بیلسا محمدی را گرفت؛ قیمت پیشنهادی لیدز لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چشم بیلسا محمدی را گرفت؛ قیمت پیشنهادی لیدز لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید