خبرنگاران 2+1 راه حل جالب قطری ها با حضور سه ایرانی برای سرانجام لیگ ستارگان

به گزارش استدیو مرینا، تهران- خبرنگاران- مسوولان فدراسیون قطر راهکارهای نهایی خود را برای معین کردن تکلیف لیگ ستارگان قطر معین نموده اند.

خبرنگاران 2+1 راه حل جالب قطری ها با حضور سه ایرانی برای سرانجام لیگ ستارگان

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

تنها پنج هفته تا سرانجام مسابقات این فصل لیگ ستارگان قطر باقی مانده است. شیوع ویروس کرونا باعث شد تا لیگ این کشور نیز مانند بیشتر لیگ های دنیا به تعطیلی و تعلیق کشیده گردد. با این حال مسوولان فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال راه چارهی هستند تا این مساله را حل و تکلیف این فصل را تعیین نمایند.

در حال حاضر سه راه چاره نهایی برای این فصل تدارک دیده شده که یکی از این راه ها قطعا انتخاب خواهد شد. راه چاره اول این است که در همین برهه از فصل، مسابقات سرانجام پیدا کند و جدول به همین شکل باقی بماند. تیمی سقوط نکند و صدرنشین فعلی قهرمان گردد. در این صورت تیم الدحیل که فعلا با چهار امتیاز رجحان نسبت به الریان صدرنشین است قهرمان این فصل خواهد شد. در پایین جدول نیز بهترین اتفاق برای رامین رضاییان و هم تیمی هایش رخ می دهد چرا که آنها با 10 امتیاز قعرنشین هستند و با توجه به فاصله چهار امتیاز با ام صلال، به احتمال زیاد سقوط خواهند کرد اما در صورت تایید این راه چاره اتفاق مذکور رخ نخواهد داد.

راه چاره دوم این است که بازی ها به محض سرانجام تهدید ویروس کرونا از سر گرفته گردد و پنج هفته سرانجامی اش برگزار گردد. در این صورت همه چیز طبق روال سابق خواهد بود. در این راه چاره اما زمان تعیینی برای از سرگیری رقابت ها وجود ندارد.

راه چاره سوم نیز که در نوع خود بی سابقه است این خواهد بود که 12 تیم حاضر در لیگ به چهار گروه سه تیمی تقسیم شوند. این تقسیم بندی به ترتیب رتبه کنونی تیم ها خواهد بود. سه تیم اول برای کسب عنوان قهرمانی به صورت دوره ای به مصاف هم می فرایند. تیم های چهارم تا ششم هم احتمالا برای کسب آخرین سهمیه به مصاف هم می فرایند چرا که در جام حذفی یکی از سه تیم اول پیروز شده است. رقابت بین تیم های هفتم تا نهم جذابیت خاصی نخواهد داشت. اما رقابت سه تیم سرانجامی نیز برای بقا یا رفتن به پلی آف و یا سقوط قطعی به دسته پایین تر از جذابیت فراوانی برخودار است.

در این شیوه قطعا سه تیم الدحیل، الریان و السد سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان را کسب می نمایند و برای السد رده سومی که با الغرافه فاصله چهار امتیازی دارد بهترین خبر خواهد بود. کریم انصاری فرد و مرتضی پورعلی گنجی بازیکنان ایرانی السیلیه و العربی نیز که تیم هایشان به ترتیب در رده های پنجم و ششم قرار دارند باید برای کسب سهمیه آخر قطر برای فصل بعد لیگ قهرمانان کوشش نمایند.

حال باید دید در نهایت چه تصمیمی برای لیگ ستارگان قطر اتخاذ خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 802

به "خبرنگاران 2+1 راه حل جالب قطری ها با حضور سه ایرانی برای سرانجام لیگ ستارگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2+1 راه حل جالب قطری ها با حضور سه ایرانی برای سرانجام لیگ ستارگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید