داوطلبان برای ثبت نام در جشنواره بین المللی خوارزمی تا انتها شهریورماه فرصت دارند

به گزارش استدیو مرینا، داوطلبان برای ثبت نام در سی و چهارمین جشنواره بین المللی خوارزمی تا سرانجام شهریور ماه و ثبت نام در جشنواره خوارزمی تا سرانجام تیر ماه 99 مهلت دارند.

داوطلبان برای ثبت نام در جشنواره بین المللی خوارزمی تا انتها شهریورماه فرصت دارند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، فراخوان سی و چهارمین جشنواره بین المللی خوارزمی بخش دانش پژوهان و فناوران اعلام شده است به همین منظور داوطلبان تا سرانجام شهریورماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام الکترونیکی و ارسال طرح به دبیرخانه این جشنواره اقدام نمایند.

شناسایی و معرفی استعداد های علمی و صنعتی و حمایت از برگزیدگان، ارج نهادن و تقدیر از پژوهشگران، نوآوران و فناوران جوان کشور، تسهیل راستا تجاری سازی و کاربردی کردن نتایج تحقیقات و ترویج فرهنگ نوآوری وکارآفرینی دانش بنیان از جمله اهداف جشنواره جوان خوارزمی است.

سی و چهارمین جشنواره بین المللی خوارزمی در محور های پژوهشی و فناوری شامل طرح ها و پژوهش های بنیادی، کاربردی، توسعه ای و نوآوری و ابتکار اقدام به پذیرش طرح های تحقیقاتی خواهد نمود. طرح های مورد پذیرش باید در زمینه های زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، معماری و شهرسازی، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، فناوری های شیمیایی، مواد، متالورژی و انرژی های نو، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات، برق و کامپیوتر، مکانیک، مکاترونیک، هوافضا وعمران است.

بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی

ثبت نام و ارائه طرح در بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی از اردیبهشت تا سرانجام تیرماه است. براین اساس ثبت نام برای شرکت در بیست ودومین دوره جشنواره جوان خوارزمی تا سرانجام تیرماه ادامه دارد. در این دوره از جشنواره طرح های ارسالی در 16 گروه تخصصی مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرند.

دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی شانزده گروه تخصصی را شامل فناوری های شیمیایی، مکانیک، برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد، متالورژی و انرژی های نو و زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، فناوری نانو، هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات و مکاترونیک و همچنین در پنج محور پژوهشی و فناوری شامل طرح ها و پژوهش های بنیادی، طرح ها و پژوهش های کاربردی، طرح های توسعه ای، اختراع و نوآوری اعلام نمود.

متقاضیان شرکت در بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی به وسیله پایگاه اطلاع رسانی جشنواره خوارزمی www.khwarizmi.ir و پایگاه اطلاع رسانی جشنواره جوان خوارزمی www.irost.org/young در قسمت سامانه جامع جشنواره های خوارزمی نسبت به ثبت نام و ارائه مشخصات فردی اقدام نموده و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 992

به "داوطلبان برای ثبت نام در جشنواره بین المللی خوارزمی تا انتها شهریورماه فرصت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوطلبان برای ثبت نام در جشنواره بین المللی خوارزمی تا انتها شهریورماه فرصت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید