دیزاین داخلی آپارتمان مسکونی

به گزارش استدیو مرینا، این دیزاین داخلی آپارتمان مسکونی به دست دو معمار اسپانیایی و با ترکیب زیبایی شناسی کلاسیک و اَشرافی، و سادگی معماری مدرن به وجود آمده اند.

دیزاین داخلی آپارتمان مسکونی

جهت دریافت خدمات آلاچیق آماده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

با استفاده از مصالح مرغوب و ارگانیک مانند کفپوش های چوبی، دیوارهای سنگی، آجر، قاب های فلزی مشکی، و برنج، طراحان پیروز شدند یک مجموعه ساده و شفاف، با ظاهری خودمانی خلق نمایند. ترکیب سفید و طوسی، در نگاه اول نظر ما را به دیزاین داخلی آپارتمان مسکونی جلب کرد. یکی از راهکارهای مدرنی که به کار رفته، دوبرابر کردن ارتفاع سقف است. نیمه پایین دیوار طوسی، و نیمه بالا سفید است. این کار، یک خط افق خیالی به وجود آورده، و مرز بین دیوار و سقف را جابجا نموده. اتفاقی که تصور بیننده را به چالش می کشد.

چیزی که فضای رمانتیک و جذاب طراحی کلاسیک را برای ما تداعی می نماید، رنگبندی ساده و محدود خانه هاست. و البته قرنیزی که پای دیوار راهروها و درب ها دیده می گردد. ترکیب این قرنیزها با ظاهر ارگانیک و زمخت دیوارهای سنگی و اجزای آجری (که به رنگ سفید و طوسی درآمده اند تا یکپارچگی فضا را برهم نزنند)، و کفپوش های چوبی عسلی رنگ، حرارت و صمیمیت خانه را بیشتر نموده. سقف های طاقدار، و تیرچه های عریان سقف که در نهایت ظرافت رنگ شده اند، به معماری قدیمی و اشرافی خانه حال و هوای هنری می دهند.

این آپارتمان ها از نقشه اُپن برخوردار هستند که باعث اتصال آشپزخانه، اتاق غذاخوری با فضای مدرن و ساده، و پارتیشن شیشه ای-فلزی شده. این پارتیشن، محل کار و محل استراحت و نشیمن را از هم جدا نموده.

در اتاق خواب، از کابینت های سفارشی و بسیار زیبایی استفاده شده که به طرز هوشمندانه ای، طی ساعات روز تختخواب را از دید مخفی می نماید. این یکی از امروزی ترین روش ها در طراحی داخلی خانه است، که در آپارتمان های کوچک شهری کاربرد فراوانی دارد. اثاثیه ای که از چوب خیزران ساخته شده، فضا را بسیار رمانتیک و رویایی نموده. طراحان توانسته اند زیبایی کلاسیک، ظرافت اشرافی و ویژگی های جذاب و متغیر دنیای مدرن را به خوبی باهم ترکیب نمایند. این خانه ها، نمونه شاخص یک فضای معاصر و در عین حال دنج و خودمانی هستند.

منبع: interiorzine

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 894

به "دیزاین داخلی آپارتمان مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیزاین داخلی آپارتمان مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید