راه اندازی کارگاه تولید ماسک به همت گروه جهادی شهید طالبی

به گزارش استدیو مرینا، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از راه اندازی کارگاه تولید ماسک که به همت گروه جهادی شهید طالبی در شهرستان سپیدان خبر داد.

راه اندازی کارگاه تولید ماسک به همت گروه جهادی شهید طالبی

به گزارش ، کوروش عزیزی در بازدید از کارگاه تولید ماسک بهداشتی در منطقه هماشهر شهرستان سپیدان که به همت جهادگران گروه جهادی شهید علیرضا طالبی گنجه ای راه اندازی شده است، فرایند فعالیت این کارگاه را بررسی کرد.

او، فعالیت های جهادی و داوطلبانه در کنار دستگاه های دولتی را یکی از عوامل برون رفت از شرایط سخت و سخت فعلی و تنگناهای موجود در کشور معرفی کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ادامه داد: حضور داوطلبان و انجام فعالیت های جهادی داوطلبانه علاوه بر ارتقای سطح ظرفیت های اجرایی کشور، باعث تقویت و استحکام فضای روحی و روانی جامعه می شود.

رئیس ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه با تجلیل از شهید سردار حاج علیرضا طالبی گنجه ای و روحیه انقلابی آن شهید بزرگوار، اظهار کرد: فعالیت های جهادی و داوطلبانه از مصادیق واقعی ایثارگری به شمار می رود و ایثار و از خودگذشتگی، یکی از یادگارهای بزرگ و به یاد ماندنی شهدای عزیز ما از جمله سردار علیرضا طالبی است.

عزیزی از صدور مجوز برای این کارگاه تولیدی در نخستین روزهای آغاز فعالیت های اداری پس از تعطیلات نوروزی خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا تولیدات این کارگاه در مراکز درمانی کرونا و مناطق کم برخوردار توزیع شود.

عضو هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اظهار امیدواری برای غلبه هر چه سریع تر بر بیماری کرونا، از آمادگی این دانشگاه برای کمک و مشارکت با فعالیت های داوطلبانه در سطح استان خبر داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 873

به "راه اندازی کارگاه تولید ماسک به همت گروه جهادی شهید طالبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کارگاه تولید ماسک به همت گروه جهادی شهید طالبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید