زنده شدن ماهی یخ زده در آب گرم!

به گزارش استدیو مرینا، ویدئویی که منتشر شده، صحنه عجیب زنده شدن ماهی یخ زده در آب گرم را نشان می دهد.

زنده شدن ماهی یخ زده در آب گرم!

به گزارش خبرنگار ، ویدئویی که تبدیل به ویدئوی پربازدید شده، زنده شدن ماهی های یخ زده در آب گرم در فروشگاهی در کشور ژاپن را نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می گردد که این ماهی ها با وجود آنکه یخ زده هستند اما هنگامی که در آب گرم قرار می گیرند پس از لحظاتی آغاز به نفس کشیدن نموده و زنده می شوند.

این ویدئو تاکنون بیش از 50000 بیننده داشته است. این ویدئو یک فروشنده ژاپنی را در یک فروشگاه ماهی نشان می دهد که ابتدا یک ماهی را در حالی که کاملاً یخ زده، از داخل یخچال بیرون می آورد و آن را در ظرفی که محتوی آب گرم است، می اندازد. در حالی که در ابتدا این ماهی به حالت مرده روی آب قرار گرفته است، پس از گذشت چند ثانیه حالت زنده به خود می گیرد و سپس در آب آغاز به حرکت می نماید.

دمای یخچالی که ماهی ها در آن قرار داده شده بودند، 2.10 - درجه سلسیوس بوده است. صدای خنده افرادی که با دیدن این صحنه عجیب و سحرآمیز متعجب شده اند، در این ویدئو شنیده می گردد. این ویدئو ابتدا روز چهارشنبه در صفحه فیسبوک Pro Fishing Videos منتشر شد و با واکنش کاربران همراه بود. بسیاری از کاربران با درج کامنت هایی حیرت خود را از دیدن این ویدئو بیان کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: چه ویدئویی ترسناک و عجیبی! تابحال چنین چیزی ندیده بودم. البته برخی از کاربران این ویدئو را ساختگی دانستند.

لازم به ذکر است؛ با توجه به آنکه این ویدئو پس از آنکه ماهی یخ زده در آب گرم انداخته می گردد، ناگهان به جلو کشیده می گردد، احتمال ساختگی بودن آن وجود دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 92

به "زنده شدن ماهی یخ زده در آب گرم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنده شدن ماهی یخ زده در آب گرم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید