قهرمانی بایک موتور در لیگ چین، معروف بهترین بازیکن خارجی فصل شد خبرنگاران

به گزارش استدیو مرینا، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران به عنوان بهترین بازیکن خارجی فصل سوپر لیگ چین انتخاب شد.

قهرمانی بایک موتور در لیگ چین، معروف بهترین بازیکن خارجی فصل شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال بایک موتور پکن امروز (آدینه) در دومین بازی خود در مرحله فینال سوپرلیگ چین به مصاف شانگهای رفت و پیروز شد در ست متوالی با ثبت امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 15 و 25 بر 18 حریف خود را شکست دهد تا مقتدرانه و بدون شکست، فاتح جام قهرمانی این فصل گردد.

سعید معروف در انتها رقابت ها به عنوان بهترین بازیکن خارجی این فصل معرفی شد.

پرونده لیگ چین موسوم به CVL درحالی بسته شد که این تیم سعید معروف کاپیتان پرآوازه تیم ملی ایران و ستاره والیبال دنیا را در ترکیب داشت. پاسور سرشناسی که همین چند روز پیش از سوی FIVB به او لقب جادوگر و سرگرم کننده درجه یک داده شد و به عنوان والیبالیستی الهام بخش و منحصربه فرد معرفی شد.

معروف در حالی بعد از 14 ماه دوری از میادین (به دلیل شیوع ویروس کرونا) در چین به میدان رفت که در اولین حضورش در لیگ این کشور، نقش موثر و قابل تحسینی در پیروزیت تیمش ایفا کرد. بازی های درخشان پاسور 35 ساله ایرانی که به مغز متفکر والیبال شهره است، سبب شد بایک موتور بدون شکست روی سکوی قهرمانی CVL بایستد.

کار کاپیتان معروف در این فصل از لیگ چین در شرایطی به انتها رسید که بسیاری از علاقه مندان به والیبال از دوری 428 روزه ابرستاره تیم ملی ایران در آستانه لیگ ملت ها و بازی های المپیک ابراز نگرانی نموده بودند اما درخشش معروف در CVL ثابت کرد که کاپیتان تیم ملی کشورمان از هر جهت آماده است تا همراه با سایر ملی پوشان، بار دیگر در تورنمنت های مهم پیش رو افتخارآفرینی کند.

لازم به ذکر است بایک موتور دیروز نیز در نخستین ملاقات فینال و طی یک بازی هیجان انگیز و تماشایی، با نتیجه سه بر دو مقابل شانگهای به فزونی رسیده بود.

لیگ چین که از 25 اسفندماه با حضور 13 تیم در دو گروه به صورت متمرکز در شهر چین هوانگ دائو (Qinhuangdao) شروع شده بود، امروز (آدینه) با برگزاری مسابقه دوم فینال به انتها رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1514

به "قهرمانی بایک موتور در لیگ چین، معروف بهترین بازیکن خارجی فصل شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی بایک موتور در لیگ چین، معروف بهترین بازیکن خارجی فصل شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید