مقاله: لوکس ترین مراکز خرید اروپا

به گزارش استدیو مرینا، محبوب ترین بخش مرکز خرید هاردوز اما نمایشگاه عطر این مجموعه می باشد. این نمایشگاه Salon du Parfums نام دارد و با قدم زدن در آن می توانید از عطر بهترین و خوشبوترین ادکلن های دنیا لذت ببرید.

مقاله: لوکس ترین مراکز خرید اروپا

با ورود به مرکز خرید لاس آرناس زرق و برق فروشگاه ها با تزیینات فوق العاده زیبا اولین صحنه ای است که نظرتان را جلب نموده و شما را برای ادامه خرید تشویق می نماید. بیش از 60 فروشگاه شامل انواع پوشاک، کفش، لوازم آرایش و چندین رستوران شیک مجموعه لاس آرناس را تشکیل می دهند. (تور اسپانیا)

قدم زدن در مرکز مگنا پلازا هم فال و است و هم تماشا. بنای این مجموعه عظیم متعلق به اداره پست در آمستردام بوده که بعدها و در سال 1992 به مرکز خرید تبدیل شد. معماری ساختمان طراحی بسیار زیبا دارد هنر و خلاقیت معماران هلندی را نشان می دهد.

کشور اسپانیا نقشی غیرقابل انکار در پیشرفت صنعت مد در اروپا دارد. ازاین رو نباید نام این کشور را در لیست بهترین مراکز خرید اروپا فراموش کرد. اسپانیایی ها به شیک پوشی در دنیا شهره هستند و کمتر کسی را در بارسلون یا مادرید می بینید که از این اصل تبعیت ننموده باشد و همین اصل کوچک باعث شده تا بسیاری از اروپاییان از شهرهای بارسلون و مادرید به عنوان مرکزی برای خرید اجناس لوکس یاد نمایند.

منبع مقاله: لوکس ترین مراکز خرید اروپا

انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1876

به "مقاله: لوکس ترین مراکز خرید اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: لوکس ترین مراکز خرید اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید