مقاله: کریم حکیمی، بنیانگذار شرکت حکیم اپتیکال در کانادا

به گزارش استدیو مرینا، وی در نتیجه ناملایماتی که هنگام عظیم شدن با آن روبرو شد، وجدان اجتماعی قوی دارد و اعتراف می نماید که احساس یک وظیفه شخصی برای تقسیم سعادت خود با دیگران را دارد. از آنجا که من در گذشته سختی هایی را تجربه کردم، کاملاً اعتقاد دارم که پول فقط در صورتی خوب است که بتوانید به افراد نیازمند یاری کنید. به هر حال، شما نمی توانید پول را به گور ببرید.

مقاله: کریم حکیمی، بنیانگذار شرکت حکیم اپتیکال در کانادا

حکیمی با بیش از 600 کارمند در 150 فروشگاه و آزمایشگاه های توزیع عینک و لوازم جانبی در انتاریو، نوا اسکوشیا، نیوبرانزویک و منیتوبا، عملیات نوری خصوصی خود را به طور تمام وقت انجام می دهد، هرچند که دوره بازنشستگی را پشت سر گذاشته است. او ساعات کاری افسانه ای را به شرکت 40 ساله خود که هنوز در حال رشد است و از مشهورترین مارک های تجاری کانادا است، اختصاص داده است.

سرمایه دار عظیم خود ساخته در کودکی پدرش را از دست داد و در سن 10 سالگی، مجبور شد از مادر و خواهر و برادرش حمایت کند. او با آسیاب کردن ذره بین و عینک هایی که در ایران از پنجره ها دور انداخته می شد درآمد کسب کرد، شغلی که آینده او را پیشگویی می کرد. احتمالاً حدس زده اید که این کانادایی کارآفرین کیست؟ وی یک سرمایه دار عظیم متولد ایران و بنیانگذار حکیم اپتیکال، کریم حکیمی است.

داستان او مطمئناً جالب و الهام بخش است: او در دوران نوجوانی با انگیزه زیاد و علاقه ای که به دریا داشت، در نیروی دریایی کشورش نام نویسی کرد. پس از 30 ماه، مرکز تخصص لنزهای نوری وی را در آلمان استخدام کرد. او بعداً در زوریخ سوئیس کار خود را در زمینه ساخت دوربین های دقیق و لنزهای تلسکوپی ادامه داد. وی در مصاحبه اخیر خود با Yorkregion.com با اشاره به موانع زبان و فرهنگی که با آنها روبرو بود، گفت: وقتی من آغاز کردم، آنها نمی دانستند با من چه کار نمایند. وقتی سه سال بعد رفتم، آنها نمی دانستند بدون من چه کاری انجام دهند.

منبع مقاله: کریم حکیمی، بنیانگذار شرکت حکیم اپتیکال در کانادا

انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1441

به "مقاله: کریم حکیمی، بنیانگذار شرکت حکیم اپتیکال در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کریم حکیمی، بنیانگذار شرکت حکیم اپتیکال در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید