مهدی شیری: فوتبال ارزش به خطر افتادن جان کسی را ندارد

به گزارش استدیو مرینا، مدافع پرسپولیس می گوید فوتبال ارزش به خطر افتادن جان کسی را ندارد و امیدوار است در بازی نیمه نهایی جام جذفی مقابل سپاهان اتفاقات بازی برگشت لیگ برتر تکرار نشود.

مهدی شیری: فوتبال ارزش به خطر افتادن جان کسی را ندارد

به گزارش خبرنگاران، مهدی شیری بعد از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل السد گفت: خدا را شکر بازی را خوب آغاز کردیم و به برد رسیدیم. حق مان حذف از مرحله گروهی نبود. داوران شش امتیاز از تیم ما گرفتند. همه مردم دیدند که تیم ما یکدست شده است. خدا را شکر شرایط مان خوب شده و نتیجه را هم مردم دیدند.

این بازیکن درباره حضور ژاوی در جمع بازیکنان پرسپولیس گفت: او بازیکن بزرگ و بین المللی است. او لطف کرد و با تیم ما عکس انداخت.

او درباره مصدومیت سید جلال حسینی دقایقی قبل از آغاز بازی گفت: سید جلال از ناحیه همسترینگ مشکل داشت. حتی با تیم گرم کرد اما نتوانست ادامه دهد.

مدافع راست پرسپولیس درباره حذف از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: شرایط دست ما نبود. داوران از ما امتیاز گرفتند. مقابل پاختاکور و السد خوب بازی کردیم اما داور از ما امتیاز گرفت.

شیری درباره دیدار با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی با سپاهان بسیار سخت است. آن ها تیم بزرگی هستند. بازی شرایط خاصی دارد ولی از فردا آماده بازی با این تیم می شویم که نتیجه لازم را هم بگیریم.

مدافع پرسپولیس درباره احتمال تکرار بازی برگشت لیگ برتر با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی تاکید نمود: اولاً که فوتبال ارزش این مسائل را ندارد. نباید جان کسی به خطر بیافتد. حتی من متوجه شدم که در بازی اخیر دو تیم یک نفر جان خودش را از دست داد. دوست ندارم اتفاق تلخی در این بازی رخ بدهد. امیدوارم همه چیز کنترل گردد.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که تیمش سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی را کسب کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 188

به "مهدی شیری: فوتبال ارزش به خطر افتادن جان کسی را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی شیری: فوتبال ارزش به خطر افتادن جان کسی را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید