میتسوبیشی با مدل تازه در راه است

به گزارش استدیو مرینا، اگرچهدر ایران بازار شاسی بلندهای میتسوبیشی مانند بعضی شاسی بلندهای کره ای یا ژاپنی پر خبر نیست، اما بی شک این خودروساز ژاپنی محصولات باکیفیتی را در اختیار مشتری ها قرار می دهد. همگان اذعان می نمایند که SUVهای این کارخانه بسیار راحت و باکیفیت است.

میتسوبیشی با مدل تازه در راه است

زمانی که در سال 2016 میتسوبیشی به فراوری Lancer Evo X سرانجام داد، نام افسانه ای Evolution را هم یک جورهایی بازنشسته کرد و دیگر از آن استفاده نکرد. اما اکنون که زمزمه هایی مبنی بر فراوری مدل نو اوتلندر شنیده می گردد، خبرهای به گوش رسیده حاکی از آن است که شاید دوباره نام Evo به کار گرفته گردد.

البته آنچه در سایر رسانه ها درباره این شاسی بلند گفته می گردد، فراتر از حدس و گمان نیست، چون هنوز تیزری رسمی از سوی سازندگان آن منتشر نشده است. درواقع، تنها چیزی که وجود دارد، اعلام رسمی بازگشت دوباره کمپانی رالیارت است؛ کمپانی ای که محصولات میتسوبیشی را برای حضور در مسابقه رالی آماده می نماید. دقیقاً به همین علت است که ما شاهد حضور یک اوتلندر فوق العاده در Rebelle Rally بوده ایم.

این اولین بار نیست که میتوبیشی چنین کاری می نماید. حدفاصل سال های 1997 تا 1999 این خوروساز، پاجرو را با همان خصوصیات Evo راهی رالی داکار کرد که اتفاقاً پیروز هم شد. اکنون باتوجه به استقبال خریداران از این مدل، میتسوبیشی امیدوار است که بتواند دوباره حضوری قدرتمند در بازار داشته باشد.

آگهی های خرید و فروش میتسوبیشی اوتلندر

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2061

به "میتسوبیشی با مدل تازه در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میتسوبیشی با مدل تازه در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید