ناظمی: اگر گزینه وزارت ورزش بودم، در دور اول رأی می آوردم، اعضای مجمع از من سوال نمایند و پاسخ بخواهند

به گزارش استدیو مرینا، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: اگر گزینه وزارت ورزش برای ریاست فدراسیون بودم، در همان دور اول رای می آوردم.

ناظمی: اگر گزینه وزارت ورزش بودم، در دور اول رأی می آوردم، اعضای مجمع از من سوال نمایند و پاسخ بخواهند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مازیار ناظامی پس از انتخابش به عنوان رئیس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: انتخابات فدراسیون هم مانند رشته های اتومبیلرانی و موتورسواری کاملا مهیج برگزار گردید. البته به دست آوردن اکثریت آرا برای مدیر بسیار خطرناک است، چون یک مدیر باید صدای منتقدان را نیز بشنود و همه جامعه را ببیند. خوشحالم که پس از فراز و فرودهای فراوان به من اعتماد شد و من از اعضای مجمع می خواهم که از من سوال نمایند و پاسخ بخواهند.

وی ادامه داد: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی وظایف مهمی در ورزش همگانی و مسائل اجتماعی و ملی برعهده دارد که می توان به حضور در بحران ها، ارتباط با صنایع، توسعه مهارت های اجتماعی، کاهش سوانح رانندگی و گردشگری اشاره نمود.

رئیس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: یکی از سازمان هایی که دوست داشتیم با آن تعامل برقرار کنیم، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین کانون های جهانگردی است. خوشبختانه همگرایی خوبی بین فدراسیون و این سازمان ها ایجاد شده ولی احتیاج به توسعه زیرساخت ها داریم.

ناظمی گفت: ما دستور ساخت 10 پیست در 1010 دهکده را از وزیر گرفته ایم و در کوشش هستیم تا عقب ماندگی جدی در این بخش را با سرعت جبران کنیم. همچنین نگاهی به حوزه بین الملل و ارتباط با یونسکو داریم. به اعتقاد من فدراسیون اتومبیلرانی گنجی پنهان است.

وی توضیح داد: حوزه موتورسواری و اتومبیلرانی حوزه های جذاب برای رسانه به حساب می آید و ما امیدواریم با توافق و تفاهم با شبکه ورزش بتوانیم چهره جذاب این رشته ها را به اسپانسرها نشان بدهیم.

ناظمی در انتها در خصوص انتخابات فدراسیون گفت: لابی و صحبت کردن بخشی از انتخابات است. من انتخاب مجمع بودم، چون اگر گزینه وزارت ورزش بودم در همان دور اول رای می آوردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1484

به "ناظمی: اگر گزینه وزارت ورزش بودم، در دور اول رأی می آوردم، اعضای مجمع از من سوال نمایند و پاسخ بخواهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظمی: اگر گزینه وزارت ورزش بودم، در دور اول رأی می آوردم، اعضای مجمع از من سوال نمایند و پاسخ بخواهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید