هشدار هنگ کنگ به ترامپ

به گزارش استدیو مرینا، ایسنا نوشت: دولت هنگ کنگ به آمریکا نسبت به مداخله در امور داخلی خود هشدار داده و مطرح نمود: هر گونه اقدام آمریکا در لغو شرایط ویژه هنگ کنگ به مثابه یک شمشیر دو لبه خواهد بود.

هشدار هنگ کنگ به ترامپ

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از پایگاه الجزیره، این در حالیست که کری لام، رئیس اجرایی هنگ کنگ نیز به کوشش هایش برای جلب حمایت مردم از قوانین جدید امنیت ملی چین ادامه داد.

بیانیه دولت هنگ کنگ بعد از آن مطرح شد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بیان کرد: یک کنفرانس خبری مهم امروز آدینه درباره موضوعات مربوط به چین برگزار می نماید و انتظار می رود که او در این کنفرانس خبری به اقدام مناقشه برانگیز مجلس چین در وضع قوانین امنیت ملی جدید برای هنگ کنگ پاسخ دهد.

دولت هنگ کنگ در بیانیه خود بیان کرد: هر گونه تحریم آمریکا یک شمشیر دو لبه است که نه فقط به منافع هنگ کنگ آسیب وارد خواهد نمود بلکه لطمه چشمگیری نیز به منافع آمریکا وارد می نماید.

دولت هنگ کنگ به این موضوع اشاره نمود که مازاد تجاری آمریکا در تجارتش با هنگ کنگ از 2009 تا 2018 بیشترین مازاد تجاری در میان تمامی شرکای تجاری آن بوده است.

312 23

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 999

به "هشدار هنگ کنگ به ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار هنگ کنگ به ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید