پارالمپیک 2020 توکیو، پوررهنما: بهانه ای نمی آورم، رقیبم بهتر کار کرد، دوست داشتم در میدانی غیر از پارالمپیک با حریف مکزیکی مبارزه کنم

به گزارش استدیو مرینا، دارنده مدال نقره بازی های پارالمپیک درباره شکست در مسابقه فینال گفت: هیچ بهانه ای درباره این مسابقه ندارم و حریف بهتر کار کرد و برنده شد.

پارالمپیک 2020 توکیو، پوررهنما: بهانه ای نمی آورم، رقیبم بهتر کار کرد، دوست داشتم در میدانی غیر از پارالمپیک با حریف مکزیکی مبارزه کنم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از توکیو، مهدی پوررهنما دارنده مدال نقره وزن 75- کیلوگرم مسابقات پاراتکواندوی بازی های پارالمپیک بعد از شکست مقابل حریف مکزیکی گفت: در این مسابقه کمی غافلگیر شدم، چون شناخت خوبی از رقیبم نداشتم. دوست داشتم جای دیگری غیر از فینال بازی های پارالمپیک با او مسابقه بدهم.

وی با اشاره به قدرت حریف مکزیکی ادامه داد: به حریف ضعیفی نباختم. او سال 2019 قهرمان جهان شد و نفر نخست رنکینگ جهان است. به حریف ضعیفی نباختم اما شاید اگر قبل از این شانس مسابقه با او را داشتم، می توانستم بهتر مبارزه کنم.

پوررهنما در پاسخ به این سوال که این که آیا به خوبی برای این بازی ها آماده شده بود یا نه؟، گفت: هر حرفی بزنم شاید فکر نمایند دنبال بهانه هستم، اما نمی توان واقعیت ها را کتمان کرد. برای حضور در پارالمپیک توانستیم در مسابقات زیادی شرکت کنیم و این طبیعی است که در مقدار آمادگی ما هم تاثیر گذار است. نمی خواهم بگویم مقصر فدراسیون بوده اما بعضی از مسابقات را به خاطر کرونا از دست دادیم و بعضی دیگر را به خاطر صادر نشدن ویزا و بعضی هم به خاطر هزینه های سنگین سفر و این تاثیر داشت. شما ببینید انگلیس دو ماه در اردو و مسابقه بود؛ مدتی در آلمان اردو زد و یا در مسابقاتی در کره جنوبی، اما ما کجا بودیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1743

به "پارالمپیک 2020 توکیو، پوررهنما: بهانه ای نمی آورم، رقیبم بهتر کار کرد، دوست داشتم در میدانی غیر از پارالمپیک با حریف مکزیکی مبارزه کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارالمپیک 2020 توکیو، پوررهنما: بهانه ای نمی آورم، رقیبم بهتر کار کرد، دوست داشتم در میدانی غیر از پارالمپیک با حریف مکزیکی مبارزه کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید