پیشنهاد عجیب ترامپ: به جان مهاجران مار و تمساح بیندازید!

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران، نیویورک تایمز در مطلبی با استناد به مصاحبه های اجرا شده با دهها تن از افراد وابسته به کاخ سفید و دولت واشنگتن، از جنون دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای ساخت دیوار مرزی مکزیک به هر قیمتی پرده بر داشت.

پیشنهاد عجیب ترامپ: به جان مهاجران مار و تمساح بیندازید!

ظاهراً ترامپ در جلسه ای که ماه میلادی مارس در دفتر کارش داشته، به مشاورانش می گوید که باید تا فردا ظهر همه مرز 2 هزار کیلومتری با مکزیک را حصارکشی کنند.

این درحالی است که مشاوران بیم آن را داشتند مبادا در تلاش برای عملی کردن چنین تصمیم عجولانه ای، مشکلاتی برای دانش آموزان، کارگران و گردشگران آمریکایی در هر 2 سوی مرز ایجاد شود.

البته پیشنهادهای ضد مهاجرتی ترامپ به این مورد خلاصه نمی شود و وی بارها در خفا به مشاورانش پیشنهاد داده برای محکم کاری، اطراف دیوار را با خندقی مملو از مار و تمساح پر کنند و حتی از آنها پرسیده هزینه این اقدام چه قدر می شود!

وی که یک بار به این خاطر که از نیروهای امنیتی خواسته بود پاسخ سنگ اندازی مهاجران را با گلوله بدهند، مورد انتقاد قرار گرفت؛ در خفا تاکید کرده برای رهایی از عواقب این عمل غیرقانونی، بهتر است به پای آنها شلیک کنند تا دست کم روند حرکتشان به داخل آمریکا را کند کنند.

به روایت برخی شاهدان عینی، ترامپ حین طرح پیشنهادهای خود در جلسه ای که ماه مارس برگزار گشت؛ فریاد زده و می گفت: شما فکر می کنید من احمق هستم، من به این موضوع رسیدگی می کنم. این مسئله من است.

مقامات حاضر در این نشست که ظاهراً یک ساعت طول کشیده شامل کریستن نیلسن وزیر امنیت داخلی وقت آمریکا، مایک پمپئو وزیر امور خارجه، کوین مک آلنان رئیس موقت حفاظت مرزی و گمرک، مایک مولوانی رئیس دفتر موقت کاخ سفید و استفان میلر مشاور کاخ سفید بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 407

به "پیشنهاد عجیب ترامپ: به جان مهاجران مار و تمساح بیندازید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد عجیب ترامپ: به جان مهاجران مار و تمساح بیندازید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید