چراغ های روشن مدیریتی با مرور زندگی سالوادور دالی نقاش

به گزارش استدیو مرینا، درسهایی که در راستا پیشرفت به شما کمک خواهند کرد

نمی دانم تا به حال آیا نام سالوادور دالی به گوشتان خورده است یا نه؟ این را برای کسانی که این نام را تا به حال نشنیده اند می گویم که سالوادور فیلیپ دالی، نقاش بزرگ و مشهور اسپانیایی یکی از پیشگامان مکتب هنری سوررئالیسم در دنیا است.

چراغ های روشن مدیریتی با مرور زندگی سالوادور دالی نقاش

حال یک نقاش چگونه می تواند به ما راه و رسم مدیریتی بیاموزد؟ جواب سوال اینست که سالوادور فیلیپ دالی در فروش آثار خود مهارت بالایی داشت و می شود او را به جرات یک بازاریاب هنری پیروز خطاب کرد. با پیروی از درس های بازاریابی از دالی می توانید در برند خود سبک متفاوتی بوجود آورید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

جاه طلب باشید

در شش سالگی درنظر داشتم یک آشپز شوم. در هفت سالگی ناپلئون و جاه طلبی من از آن زمان به طور پیوسته در حال رشد است. دالی همیشه تلاشش بیش از آنچه انتظار می رفت، بود. ما هم می توانیم به عنوان یک بازاریاب جاه طلب باشیم و اشتیاق کافی برای تبدیل شدن به رهبرانی پیروز در این زمینه را داشته باشیم. سالوادور دالی و آثارش به طور مداوم در حال تحول بود. بازاریابان هم باید تمرکز خود را بیشتر روی موضوعی بگذارند که می دانند نتیجه می دهد.

انتخاب پیامی ساده و واضح برای برندتان

نکته قابل توجه در آثار دالی این است که باید پیام و مفهومی را که در آثارش نهفته است، درک کرد. اما این روش مناسبی برای برندها محسوب نمی شود. برعکس یک پیام پیچیده برای برند خطرناک است و باعث می شود مشتریان خود را از دست بدهید. هدف ما در جهانی که عرضه بیش از تقاضا است، جلب توجه مشتریان است. توجه کنید که پیام با مخاطبان هدف همخوانی داشته باشد تا بتوانید آن را با پیروزیت به مشتریان منتقل کنید. اگر در پی پاسخ و واکنش مثبتی از سوی مشتریان هستید، بهتر است این شیوه دالی را در بازاریابی و کسب و کارتان از یاد ببرید.

خود واقعی بودن در هر شرایطی

بخشی از جذابیت آثار داخلی به دلیل شخصیت خودش است؛ به عنوان مثال مدل سبیل دالی در نوع خود منحصربه فرد و خاص محسوب می شود. او خودش را همان طور که بود نشان می داد و با همین کار توانست توجه طرفداران و دوستداران هنر را به سوی خود بکشاند.

در جهان امروز مالکان کسب و کارهای کوچک نباید لزوما مطابق مفهوم از پیش تعریف شده ای که از خودشان ارائه داده اند، رفتار کنند.. شاید تصور ما از دالی کاملا با شخصیت واقعی او فرق داشته باشد. نکته مهم این است که او در برندسازی آثارش ثابت قدم بود. عملکرد شما در شرایط خوب یا بد نشان دهنده بازاریابی خودتان و کسب وکارتان است.

در پی ترفندی تازه

کسانی که نمی خواهند از چیزی تقلید کنند، قادر به خلق هیچ چیزی نیستند. همیشه در ارائه محصول این جمله از دالی را به یاد داشته باشید و در نظر بگیرید که برندهای رقیب هم ایده ای شبیه به آنچه در فکر شما می گذرد برای ارائه محصول تازه خود در سر می گذرانند. اینجا است که باید در پی ترفند تازهی بوده و آن را به شیوه ای متفاوت و با سبک خودتان ارائه کنید.

فراموش نکردن برندسازی شخصی

سالوادور دالی، آمیخته ای از هوش بازاریابی با تخیل خلاق و قوی و مهارت های فنی را به کار بست و به همین دلیل به یکی از بانفوذترین هنرمندانی تبدیل شد که آثارش از فروش بالایی برخوردار بود. حتی می توان او را به عنوان استاد بازاریابی و برند هنری جهانی دانست.

البته می توان گفت تمامی هنرمندان به طور طبیعی ترویج کننده آثار خود بودند و لزوما از استراتژی های بازاریابی برای پیشبرد حرفه خود استفاده نمی کردند. البته هر کدام از آنها دارای یک برند متمایز و با ارزشی مزین به نام خود بودند. نکته مهمی که همیشه باید به یاد داشته باشید این است که بازاریابی هیچ گاه از جهانی هنر دور نبوده است. استراتژی هایی مانند حمایت، تولید محصولات متمایز، توسعه برند به ژانرها و رسانه های دیگر و پرورش روحیه انحصارطلبی از طریق بسیاری از هنرمندان در طول تاریخ به کار گرفته شده است.

از نقاشی تداوم حافظه چه می توان یاد گرفت؟

تداوم حافظه یکی از مشهورترین آثار سالوادور دالی است. این نقاشی ساعت جیبی در حال ذوبی را نشان می دهد که نماد نظریه نسبت انیشتین است. کشفیات دالی در آثار هنری دالی دیده می شود. می توان این نتیجه را برداشت کرد که اولین قدم برای هر فروشنده مدرنی کشف مشتری از طریق تحقیقات و چشم انداز اولیه است.

دالی قهرمان مبارزه با عقل متعارف بود، پس برای داشتن یک فروش بهتر باید در پی تاکتیک های بهتر فروش باشید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1932

به "چراغ های روشن مدیریتی با مرور زندگی سالوادور دالی نقاش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ های روشن مدیریتی با مرور زندگی سالوادور دالی نقاش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید