کتاب تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر منتشر شد

به گزارش استدیو مرینا، کتاب تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر با تألیف و گردآوری شهرام رفیعی به همت حوزه هنری زنجان چاپ و منتشر شد.

کتاب تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر منتشر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، کتاب تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر، با همکاری و مشارکت شهرداری و شورای شهر سجاس و حوزه هنری زنجان در راستای معرفی پیشینه تاریخی فرهنگی شهر تاریخی سجاس چاپ و منتشر شد.

این کتاب به کوشش شهرام رفیعی از هنرمندان و شاعران حوزه هنری زنجان در هفت فصل و 319 صفحه، پس از تألیف و گردآوری توسط انتشارات صفیر سیمرغ چاپ و منتشر شده است.

نویسنده در این کتاب با بهره مندی از منابع کتابخانه ای و مستندات و یافته های تاریخی و همچنین با استناد به نقل قول های مورخان و نویسندگان به معرفی گستره و پیشینه تاریخی فرهنگی شهر سجاس از آغاز تا دوره قاجاریه و جاذبه های تاریخی و گردشگری و مشاهیر این شهر پرداخته است.

این کتاب مشتمل بر هفت فصل است که به معرفی گستره و موقعیت شهر سجاس از لحاظ خصوصیات طبیعی و اقلیمی، وجه تسمیه و جایگاه شهر سجاس در کتاب های تاریخی، جغرافیای تاریخی این شهر، داشته ها و جاذبه های گردشگری شهر سجاس، مشاهیر و علمای سجاس و همچنین روایت پژوهشگران و محققین معاصر از سجاس و مشاهیر آن پرداخته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1143

به "کتاب تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب تاریخ سجاس از آغاز تا دوران معاصر منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید