گوگل دورکاری کارمندانش را تا جولای سال 2021 تمدید کرد

به گزارش استدیو مرینا، بعد از مدتی حدس و برآورد در خصوص احتمال تمدید دورکاری کارکنان گوگل به علت شیوع ویروس کرونا تا سال 2021 امروز این موضوع به طور رسمی تایید شد.

گوگل دورکاری کارمندانش را تا جولای سال 2021 تمدید کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زد دی نت، گوگل امروز اظهار داشت دورکاری کارمندانش را تا جولای سال 2021 تمدید می نماید.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در زمستان گذشته، دورکاری کارکنان گوگل شروع شد و نزدیک به صدهزار کارمند این شرکت در آمریکای شمالی کارهای خود را از خانه های خود انجام دادند. با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا این دورکاری حداقل تا جولای سال 2021 تمدید شده و ممکن است باز هم تمدید گردد.

این دورکاری تمامی 200 هزار کارمند گوگل را شامل می گردد و تا سرانجام تابستان سال 2021 ادامه دارد. ساندار پیچای مدیر عامل گوگل امروز با ارسال نامه ای برای کارکنان این شرکت این موضوع را تایید نموده و علت این تصمیم را تداوم شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا دانسته است.

وی هدف از این کار را کاهش تراکم حضور مردم در ادارات و دفاتر گوگل دانسته و اظهار امیدواری نموده از این طریق سرعت شیوع این ویروس کاهش یابد.

پیش از این فیس بوک، توئیتر، اپل، مایکروسافت و آمازون نیز سیاست های مشابهی را در زمینه دورکاری اتخاذ نموده بودند. اما بیشتر آنها هنوز در خصوص نحوه دورکاری کارکنانشان در سال 2021 تصمیم نگرفته اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1099

به "گوگل دورکاری کارمندانش را تا جولای سال 2021 تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل دورکاری کارمندانش را تا جولای سال 2021 تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید