آرمان های نسل تازه و نسل انقلاب یکسان است، فقط روش ها فرق دارد

به گزارش استدیو مرینا، فرح روز فاتحی: آنچه در ظاهر در جامعه شاهد هستیم با آنچه در بطن افکار عمومی درباره انقلاب و جنگ وجود دارد با یکدیگر فرق دارد و آرمان های نسل قدیم و نسل نو تفاوتی با بکدیگر ندارند. روش ها فرق دارد.

آرمان های نسل تازه و نسل انقلاب یکسان است، فقط روش ها فرق دارد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

فرح روز فاتحی: آنچه در ظاهر در جامعه شاهد هستیم با آنچه در بطن افکار عمومی درباره انقلاب و جنگ وجود دارد با یکدیگر فرق دارد و آرمان های نسل قدیم و نسل تازه تفاوتی با بکدیگر ندارند. روش ها فرق دارد.

فرح روز فاتحی درباره نقش کمیته فرهنگی و تبلیغات کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز در افکار عمومی و کم کردن فاصله جامعه کنونی و نسل قبل، نسل انقلابی، گفت تذکر و یادآوری تجربه نسل انقلاب همواره برای جامعه وجود داشته است. مردم در جامعه امروز و همینطور جوانان که نسل تازه بعد از انقلاب هستند در بطن تفکرات خود به تمامی آن ارزش ها احتمرام می گذارند. آرمان های جوانان امروز با آرمان نسل قبل تفاوت ندارد، بلکه تنها روش ها فرق دارد و ما باید سعی کنیم راه درست را به آنها نشان دهیم. این امر هم باید متناسب با ذائقه جامعه باشد. در واقع بر اساس سلیقه جامعه آن تفکر و شیوه ای که ضروری است را به آنها منتقل می کنیم.

فاتحی، درادامه درباره فعالیت های کمیته این کنگره شرح داد: در این کمیته با آنالیز زندگی نامه شهدا، جانبازان و ایثارگران مستنداتی در حال ساخت است. بخش اولیه آن به انتها رسیده و به زودی خروجی نهایی آن برای روز کنگره که 19 اسفندماه است، آماده خواهد شد.

به گفته او، مستند از زنان جانباز بصری که بر اثر انفجار بمب در جنگ بینایی خود را از دست دادند ار جمله این مستندات است. بعلاوه انفجار بمب در مدرسه زینبیه در میانه واقع در آذربایجان شرقی از دیگر مستنداتی است که کمیته فرهنگی کنگره ساخت آن را برعهده دارد. براثر این حادثه 68 دانش آموز دختر جان خود را از دست دادند و تعداد کمی هم مجروح شدند. فاتحی تاکید نمود مستند حادثه انفجار در مدرسه اگر به خوبی ساخته گردد حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

ساخت تیزر، طراحی پوستر برای کنگره و دیگر کمیته ها، تهیه و چاپ سه کتاب زندگی نامه شهدا و جانبازان و هچنین زندگی نامه شهدا و جانبازان شاخصی که در روز کنگره ملی قرار است معرفی شوند و کتابنامه فعالیت های کنگره از دیگر اقدامات کمیته فرهنگی و تبلیغات است که فاتحی به آنها اشاره نمود.

جشنواره تولیدات فرهنی هنریتبلیغی یادواره و کنگره بعد از کنگره و سال آینده. فراخوان می گردد و برترین اثرات انتخاب شده و برندگان هدایایی دریافت خواهند کرد.

مسئول کمیته فرهنگی و تبلیغات کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز که تقدیر از 17هزار زن ایثارگر(شهید، جانباز و آزاده) است، درانتها گفت که جشنواره ای از تولیدات فرهنگی، هنری هم بعد از کنگره برگزار خواهد شد. این جشنواره بعد از شروع سال تازه در فراخوانی به عموم معرفی می گردد و علاقه مندان برای شرکت در این فراخوان می توانند آثار خود را برای کمیته ارسال نمایند. برگزیدگان این جشنواره در انتها معرفی شده و هدایایی دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 مرداد 1400 بروزرسانی: 27 مرداد 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1724

به "آرمان های نسل تازه و نسل انقلاب یکسان است، فقط روش ها فرق دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمان های نسل تازه و نسل انقلاب یکسان است، فقط روش ها فرق دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید