افزایش 800 هزار تومانی حقوق تمام بازنشستگان کشوری و لشکری

به گزارش استدیو مرینا، محمدباقر نوبخت از افزایش میانگین 800 هزار تومانی تمام بازنشستگان لشکری و کشوری اطلاع داد.

افزایش 800 هزار تومانی حقوق تمام بازنشستگان کشوری و لشکری

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمدباقر نوبخت در لایو اینستاگرامی خود درباره نتایج دومین نشست سازمان برنامه و بودجه با نمایندگان تشکل های بازنشستگان توضیح داد: نتیجه جلسه قبل ما تشکیل چهار کمیته شد. حقوق و مزایا، رفاهی مباحث درمانی و شرایط و امکانات مورد احتیاج بازنشستگان از جمله این موارد بود.

وی اضافه کرد: کمیته حقوق و مزایا را در توزیع حقوق بین بازنشستگان را گفت و مقرر شد ابتدا به همه بازنشستگان 15 درصد به همه اضافه گردد و آن هایی که 30 سال خدمت کامل دارند باید به حقوق 3 میلیون و 800 هزار تومان برساند. سپس برای 20 حقوق شغلی به صورت پلکانی این 10 هزار میلیارد تومان را توزیع کند.

این مقام مسئول اعلام کرد: تقریباً به اتفاق آرا صندوق های بازنشستگی موافق افزایش 15 درصدی حقوق بازنشستگان بودند. گروه یک تا پنج یک بیش از یک میلیون و 150 هزار تومان خواهند گرفت. گروه دوم تا 750 هزار تومان گروه 12 به بعد 800 هزار تومان و مابقی تا 956 هزار تومان حقوق آنها افزایش خواهد یافت. بیش از 900 هزار تومان به حقوق افرادی که شامل همسان سازی که یک میلیون و 300 هزار نفر هستند اضافه کرده می گردد.

نوبخت گفت: بیش از 800 هزار تومان به حقوق بازنشستگان کشوری اضافه کرده خواهد شد. مقرر شد تا سهم درمان را هم از 60 هزار تومان به 40 هزار تومان افزایش پیدا کند. سقف بیمه تکمیلی بازنشستگان دو برابر می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 869

به "افزایش 800 هزار تومانی حقوق تمام بازنشستگان کشوری و لشکری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 800 هزار تومانی حقوق تمام بازنشستگان کشوری و لشکری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید