انتخاب مدیریت بحران شهرداری تبریز به عنوان رئیس کمیته آمادگی و پاسخ کلانشهرهای کشور

به گزارش استدیو مرینا، خبرگزاری خبرنگاران-مدیر بحران شهرداری تبریز گفت:در اولین نشست کمیسیون پیشگیری و مدیریت بحران کلانشهرهای کشور، مدیریت بحران شهرداری تبریز به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری و رئیس کمیته آمادگی و پاسخ کلانشهرهای کشور انتخاب شد.

انتخاب مدیریت بحران شهرداری تبریز به عنوان رئیس کمیته آمادگی و پاسخ کلانشهرهای کشور

آرمان تبریز-مدیر بحران شهرداری تبریز گفت:در اولین نشست کمیسیون پیشگیری و مدیریت بحران کلانشهرهای کشور، مدیریت بحران شهرداری تبریز به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری و رئیس کمیته آمادگی و پاسخ کلانشهرهای کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛مسعود حسن نژاد در مورد برگزاری این نشست گفت: با توجه به ارتقاء کمیته مدیریت بحران به کمیسیون پیشگیری و مدیریت بحران، اولین نشست این کمیسیون با هدف گفتگو و مشخص کمیته های مربوطه در روز چهارشنبه هجدهم اسفند ماه در شهر تهران برگزار گردید و پس از جلسات کارشناسی و ارائه برنامه های کاندیداها، مدیریت بحران شهرداری تبریز با اکثریت آرا به عنوان رئیس کمیته آمادگی و پاسخ این کمیسیون انتخاب شد.

حسن نژاد با اشاره به اینکه دبیرخانه مدیران بحران کلانشهرهای کشور به پیشنهاد مدیریت بحران شهرداری تبریز از سال 1386 تشکیل شده است، اضافه نمود: بر اساس تجارب گذشته و بعلاوه برنامه های ارائه شده در این نشست، مدیریت بحران شهرداری تبریز با رای اعضای حاضر، به عنوان ریاست شورای سیاستگذاری کمیسیون پیشگیری و مدیریت بحران کلانشهرهای کشور انتخاب شد.

دبیرخانه مجمع کلان شهرهای ایران از دهه هفتاد در پاسخ به ناهنجاری های شهری، پیچیدگی مدیریتی، گفتگو و انتقال تجارب حل مسائل فراروی مدیریت شهری ایجاد شد؛ در حال حاضر شهرهای بالای پانصد هزار نفر کشور با جمعیتی بالغ بر 25 میلیون نفر عضو این مجمع هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1991

به "انتخاب مدیریت بحران شهرداری تبریز به عنوان رئیس کمیته آمادگی و پاسخ کلانشهرهای کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب مدیریت بحران شهرداری تبریز به عنوان رئیس کمیته آمادگی و پاسخ کلانشهرهای کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید