توزیع بسته های یلدایی بین خانواده های نیازمند شمال شرق تهران

به گزارش استدیو مرینا، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 تهران از برپایی پویش یلدای کریمانه اطلاع داد و گفت: به مناسبت شب یلدا حدود 150 بسته حمایتی بین خانواده های نیازمند منطقه اهدا شد.

توزیع بسته های یلدایی بین خانواده های نیازمند شمال شرق تهران

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران، محمد خادمی با تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و شب یلدا اضافه نمود: با مشارکت مرکز خیریه پرتو محبا حدود 150 بسته حمایتی به مناسبت شب یلدا به خانواده های تحت پوشش این مرکز به عنوان یلدای کریمانه با رعایت پروتکل های بهداشتی اهدا شد.

او در ادامه از توزیع سبدهای یلدایی در مددسرای منطقه 4 اطلاع داد و گفت: توزیع سبدهای یلدایی در بین مددجویان مددسرای مبین علی از دیگر اقدامات در شب یلدا است .

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 با تاکید بر اهمیت ایجاد حس شور و نشاط در میان گروه های اجتماعی دور از کانون خانواده به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت : به همین منظور با مشارکت مجموعه فرهنگی خادمین فاطمی (س) و کانون های ادبی سرای محلات ، از خانواده شهداء و شهدای مدافع سلامت دلجویی و بازدید می گردد.

خادمی با اشاره به برگزاری مسابقات خوشنویسی و حافظ خوانی در شب یلدا گفت: شاهنامه خوانی و قصه گویی، احیائ بازیهای قدیمی و آموزنده در بین خانواده در شبکه های اجتماعی ، اجرای مسابقه مجازی عکس و فیلم انتخاب بهترین سفره شب یلدا و برپایی مسابقه مجازی معرفی آداب رسوم اقوام ایرانی در شب یلدا و اهدای جوایز به برگزیدگان از دیگر برنامه های منطقه 4 در این ایام است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1357

به "توزیع بسته های یلدایی بین خانواده های نیازمند شمال شرق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بسته های یلدایی بین خانواده های نیازمند شمال شرق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید