خراسان رضوی معین کمک رسان به مناطق سیل زده گلستان شد

به گزارش استدیو مرینا، استاندار خراسان رضوی گفت: با دستور وزیر کشور، خراسان رضوی به عنوان تعیین کمک رسان به مناطق سیل زده گلستان انتخاب و به همین دلیل 777 تن کالای ضروری به این استان ارسال شد.

خراسان رضوی معین کمک رسان به مناطق سیل زده گلستان شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی با اشاره به ابلاغ بخش نامه وزارت کشور برای کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران و دستور وزیر کشور، این استان به عنوان تعیین کمک رسانی به مناطق سیل زده گلستان انتخاب شد.

وی اضافه نمود: عصر امروز هیاتی متشکل از نمایندگان کمیته امداد، شهرداری مشهد، ستاد مدیریت بحران، سپاه، ارتش، راه داری، آستان قدس رضوی، هلال احمر و اتاق اصناف برای شناسایی نیازهای مناطق سیل زده به گلستان سفر خواهند کرد.

استاندار خراسان رضوی شرح داد: به منظور کمک رسانی به مردم سیل زده در مناطق شمالی کشور، تاکنون 777 تن کالاهای ضروری با مشارکت بخش های مختلف به همراه 20 دستگاه تجهیزات و ماشین آلات راه سازی به گلستان ارسال شده است.

رزم حسینی با اشاره به آمادگی کامل دستگاه های اجرایی برای کمک رسانی به مناطق سیل زده، تاکید کرد: علاوه بر آمادگی برای مقابله با سیل در خراسان رضوی، تحت مدیریت استاندار گلستان، کمک های ضروری به مناطق سیل زده این استان ارسال خواهد شد.

وی از مردم درخواست کرد که کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای مردم مناطق سیل زده استان گلستان در اختیار فرمانداری ها یا هلال احمر قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 157

به "خراسان رضوی معین کمک رسان به مناطق سیل زده گلستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان رضوی معین کمک رسان به مناطق سیل زده گلستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید