خلیل زاده: استراماچونی و وکیلش پاسخی به ما نداده اند، تا امشب منتظر او می مانیم

به گزارش استدیو مرینا، اسماعیل خلیل زاده، سرپرست باشگاه استقلال گفت که مدیران این باشگاه تا امشب (سه شنبه) منتظر آندره آ استراماچونی می مانند و سپس برای جایگزین او تصمیم می گیرند.

خلیل زاده: استراماچونی و وکیلش پاسخی به ما نداده اند، تا امشب منتظر او می مانیم

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده درباره شرایط آندره آ استراماچونی گفت: پس از اینکه استراماچونی ایران را ترک و به ایتالیا سفر کرد، جلسات متعددی در سفارت ایران در ایتالیا با استراماچونی برگزار گشت. نماینده من در این جلسات حضور داشت و خودم پیگیر موضوع بودم. 160 هزار یورو که مطالبات استراماچونی بود، به هر شرایطی به ایتالیا رساندیم و کارهای آن در بانک سپه این کشور انجام شد.

وی ادامه داد: ما از استراماچونی درخواست شماره حساب کردیم که او در آخرین ساعات اداری روز جمعه، شماره حساب خود را گفت. پس از این اتفاق، دوستان ما در سفارت ایران، تا روز دوشنبه شدیداً پیگیر موضوع بودند. در اروپا روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است.

استراماچونی اصرار داشت که اقدامات از بانک ایتالیایی انجام شود.، سرپرست باشگاه استقلال ضمن بیان این جمله شرح داد: در بانک سپه و سفارت ایران در ایتالیا، تا ساعت یک به وقت ایران، چکی در وجه استراماچونی به مبلغ 160 هزار یورو صادر کردند و به او گفتند بیایید و چک را بگیرید. با این حال استراماچونی و وکیلش تا به امروز پاسخی به ما نداده اند و برای دریافت چک نیامده اند.

خلیل زاده درخصوص اینکه آبی پوشان باید روز پنجشنبه در هفته شانزدهم لیگ برتر به میدان بروند، گفت: طی ایمیلی که امروز (سه شنبه) به استراماچونی ارسال کردیم، گفتیم که ما تا آخر وقت امشب منتظر بازگشت او خواهیم ماند. در غیر اینصورت برای تیم تصمیم می گیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت عدم دریافت پاسخ از استراماچونی تا امشب، برای جایگزین او تصمیم گیری خواهد شد یا خیر، بیان نمود: به احتمال زیاد همین اتفاق رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 619

به "خلیل زاده: استراماچونی و وکیلش پاسخی به ما نداده اند، تا امشب منتظر او می مانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: استراماچونی و وکیلش پاسخی به ما نداده اند، تا امشب منتظر او می مانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید