نوع حکومت و ساختار سیاسی کانادا

به گزارش استدیو مرینا، ساختار حکومتی کشور کانادا از پادشاه یا ملکه بریتانیای کبیر، دولت های ایالتی ، دو مجلس سنا و عوام ، دولت فدرال و یک فرماندار کل تشکیل شده است. شخص اول کشور کانادا ملکه الیزابت دوم است که امضای او به رسمیت قانون شناخته شده است.

نوع حکومت و ساختار سیاسی کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

پایتخت سیاسی کشور کانادا شهر اتاوا است. در این شهر ساختمان مجلس و همینطور خانه فرماندار کل واقع شده است. فرماندار کل فردی است که به صورت تشریفاتی رئیس مملکت به شمار می آید و البته نماینده ملکه الیزابت است. این کشور ده استان و 3 ناحیه مجزا و مستقل از هم دارد این سه ناحیه شمال غربی، نوناووت و یوکان نام گرفته است. کشور کانادا از نظر ساختار حکومتی بسیار قانونمند است به طوری که بی قانونی در این کشور هرگز نمی تواند به سادگی بخشیده گردد در کانادا نژادپرستی اهمیت کمی دارد و آنچه مهم است دست های بزرگ و فکر های قدرتمند است. ساختار سیاسی کشور کانادا به شکل مجزا اداره می گردد و تأثیری در فرهنگ و نوع ساختار زندگی مردم این کشور نخواهد داشت.پرچم کانادا با ستاره مشهور قرمز نمایان شده است.

انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 724

به "نوع حکومت و ساختار سیاسی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوع حکومت و ساختار سیاسی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید