سرمایه گذاری چینی ها در آستانه افتتاح، برای 210 کرمانشاهی اشتغالزایی می نماید

به گزارش استدیو مرینا، 100درصد عملیات اجرایی پروژه سرمایه گذاری سیلیکون منگنز اسلام آبادغرب تمام شده و طی روز های آینده افتتاح می گردد.

سرمایه گذاری چینی ها در آستانه افتتاح، برای 210 کرمانشاهی اشتغالزایی می نماید

به گزارش خبرنگاران از کرمانشاه، امیرحمزه حیدریان مدیرکل امور مالی و دارایی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در مورد آخرین شرایط عملیات ساخت کارخانه آلیاژ سیلیکون- منگنز با سرمایه گذاری کشور چین،گفت: ساخت کارخانه آلیاژ سیلیکون- منگنز با سرمایه گذاری خارجی 10 میلیون یوریی در مساحت 18 هزار مترمربع از دی ماه سال 98 در شهرک صنعتی مرصاد اسلام آباد غرب شروع شد.

او ادامه داد: 100درصد عملیات اجرایی پروژه سرمایه گذاری سیلیکون منگنز اسلام آبادغرب تمام شده و طی روز های آینده افتتاح می گردد.

مدیرکل امور مالی و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه این پروژه در راستای جلوگیری از خام فروشی ماده معدنی منگنز در مراحل پایانی کار خود قرار گرفته است،بیان داشت: این واحد صنعتی با اعتباری در حدود 350 میلیارد تومان و اشتغال 210 نفر به طور مستقیم در حال احداث است.

او گفت: تا این مرحله که فاز یک پروژه اجرا شده در بخش ساخت و ساز و عملیات سازه ای از پیمانکاران و سازندگان داخلی استفاده شده، اما تجهیزات و مسائل فنی آن از کشور چین وارد شده است.

حیدریان در مورد نحوه به کارگیری نیرو های بومی، اضافه نمود: ظرفیت اشتغال مستقیم این واحد صنعتی 210 نفر است که باید کاملا از نیرو های استانی و شهر های همجوار کارخانه تأمین گردد و طبق قرارداد سرمایه گذار اجازه ندارد از سایر استان ها نیرو استخدام کند به جزء نیرو های فنی که از کشور چین به همراه دارد نمی تواند نیروی غیربومی به کار گیرید.

لازم به ذکر است، این پروژه اولین سرمایه گذاری خارجی به نتیجه رسیده در کرمانشاه طی 10 سال اخیر است که به همت سرمایه گذاران چینی ایجاد شده، به زودی افتتاح خواهد شد. ظرفیت فراوری این کارخانه سالیانه حدود 15 هزار تن فروسیلکومنگنز است که علاوه بر تامین احتیاج های داخلی می تواند بعد صادراتی هم داشته باشد.

ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1864

به "سرمایه گذاری چینی ها در آستانه افتتاح، برای 210 کرمانشاهی اشتغالزایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری چینی ها در آستانه افتتاح، برای 210 کرمانشاهی اشتغالزایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید