سفیر ایران در مسکو: منافع ملی آمریکا در تضاد با منافع ملل دنیا است

به گزارش استدیو مرینا، کاظم جلالی با اشاره به مقاومت مقامات آمریکایی در برابر درخواست ها برای لغو تحریم ها علیه ایران، گفت که منافع ملی آمریکا در تضاد با منافع مال دنیا است.

سفیر ایران در مسکو: منافع ملی آمریکا در تضاد با منافع ملل دنیا است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه امروز (آدینه) در رشته توئیتی به زبان روسی در صفحه توئیتر سفارت ایران در مسکو نوشت: جامعه دنیای در یک سو و ایالات متحده در سوی دیگر قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: در شرایطی که مقامات بعضی از کشورهای دنیا و دبیرکل سازمان ملل درخواست نموده اند تحریم ها علیه کشورهای درگیر مقابله با بیماری کرونا لغو گردد، مقاومت مقامات آمریکایی در برابر این درخواست های بشردوستانه غیر طبیعی به نظر می رسد و شاید بیانگر این واقعیت باشد که منافع ملی آمریکا در تضاد با منافع ملل دنیا است و سیاست خارجی ایالات متحده حتی نقش سازمان ملل در حل مسائل دنیای را به سخره گرفته است.

سفیر ایران مطرح کرد: درخواست های بشردوستانه اخیر یک بار دیگر ماهیت غیر انسانی و غیر اخلاقی استفاده ابزاری از تحریم ها به ویژه تحریم های یکجانبه را نشان داد.

جلالی اضافه نمود: تحریم ها و محدودیت های آمریکا رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا را سخت نموده است و ملت ایران همچنان در برابر تحریم های ظالمانه و بیماری کرونا مقاومت می نمایند.

به گزارش فارس، کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه در رشته توئیتی دیگر به زبان روسی در صفحه توئیتر سفارت ایران نوشت: بیانیه پیشنهادی روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با مخالفت آمریکا، انگلستان، اتحادیه اروپا، گرجستان و اوکراین رد شد. این بیانیه فراخوانی برای لغو تحریم های تمامی کشورهای درگیر مبارزه با بیماری کرونا بود.

وی اضافه نمود: سیاسی سازی اقدامات بشردوستانه توسط بعضی کشورها در حالی است که بیماری کرونا در شرایط پاندمی واقع شده است و کاهش توانمندی کشورهای تحت تحریم های یکجانبه می تواند فاجعه انسانی ایجاد کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 865

به "سفیر ایران در مسکو: منافع ملی آمریکا در تضاد با منافع ملل دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایران در مسکو: منافع ملی آمریکا در تضاد با منافع ملل دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید