فاز دوم غربالگری کرونا در قم آغاز شد

به گزارش استدیو مرینا، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم از آغاز فاز دوم غربالگری کوید 19 در این استان خبر داد و گفت: در این مرحله افراد با تماس با سامانه 4030 از شرایط خود با خبر شوند.

فاز دوم غربالگری کرونا در قم آغاز شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محبی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم از آغاز فاز دوم غربالگری کوید 19 در این استان خبر داد و گفت: با اولویت پیگیری موارد خوداظهاری، گروه های پرخطر همچون افراد سالمند، بیماران تحت درمان، اعضای خانوار در تماس با فرد بیمار کرونایی و همچنین جمعیت تحت پوشش از 31 فروردین ماه در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه ها و خانه های بهداشت آغاز شده است.

محبی افزود: در این مرحله نیز مراقبان سلامت با شماره های 4030 با خانواده ها تماس گرفته و شرایط سلامت اعضای خانواده مورد ارزیابی قرار می گیرد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: در مرحله قبلی بیش از یک میلیون و 137 هزار نفر غربالگری شده اند که 94 درصد کل جمعیت قم را شامل می شد.

وی تاکید کرد: این طرح که با هدف شناسایی زودهنگام موارد بیماری در استان انجام می شود گامی در جهت کنترل و پیشگیری از بیماری کرناویروس در شهر مقدس قم، خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 914

به "فاز دوم غربالگری کرونا در قم آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز دوم غربالگری کرونا در قم آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید